MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Deze jonge onervaren motorrijder heeft sinds gisteren zijn A2 tepakken en zal zich bij jullie in dit topic gaan voegen!

22 jaar, uit Bodegraven (klote dorp haha), diehard aan het sparen voor een KTM 690 SMT! halllooO! :W *O* :]
 
A2 is een snelweg vanaf Amsterdam naar de Belgische grens nabij Eijsden waar hij overgaat in de Belgische A25.
 
hahhaa! Ik ben Ted, werk op Schiphol en wil de motor voor woon-werk verkeer gaan gebruiken. Ben al lekker opweg maar moet nog ff doorsparen :(

A2 is indd een instaprijbewijs (en snelweg..) voordat je op zware motoren mag rijden. Ik mag nu tot 35kW besturen. Over twee jaar ben ik natuurlijk wel vanplan om voor een volledig A rijbewijs te gaan! Vandaar dat ik nu alvast een 'zware' motor wil hebben, lekker afknijpen en dan er weer uit laten slopen :D
 
hahhaa! Ik ben Ted, werk op Schiphol en wil de motor voor woon-werk verkeer gaan gebruiken. Ben al lekker opweg maar moet nog ff doorsparen :(

A2 is indd een instaprijbewijs (en snelweg..) voordat je op zware motoren mag rijden. Ik mag nu tot 35kW besturen. Over twee jaar ben ik natuurlijk wel vanplan om voor een volledig A rijbewijs te gaan! Vandaar dat ik nu alvast een 'zware' motor wil hebben, lekker afknijpen en dan er weer uit laten slopen :D

35kw is al meer dan de 25kw wat het een paar jaar geleden was :]
 
Ik weet niet waar je voor kijkt, maar originele vermogen mag niet meer dan 70 kw zijn als je hem terug wil knijpen naar 35 kw. En volgens mij ook nog ergens een pk/kg verhouding.
 
KTM 690 SMT? Die bestaat niet.... :+
Het is een 690 SMC of een 990 SMT.
Ik vermoed de 690 SMC die je bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan