Knallende uitlaat sv 650 s

NX 650

MF'er
12 nov 2013
36
0
DRONRYP
Het gaat hier om een suzuki sv 650 s uit 2007
Met: K&N luchtFilter
Yoshimura uitlaat zonder db killer erin

Af en toe bij het gas dicht draaien roffelt ie wat met tussen door af en toe knallen.

Hoort dit zo??? dat roffelen lijkt me normaal maar die knallen??

Klinkt wel gaaf als je op een rotonde aan komt rijden. })

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
doet mijne ook. heb wel een injektieblok met carbu's erop.
pair afgekoppeld ? had dat ook gedaan en toen was het niet te doen kwa knallen. heb dan het pair weer aangesloten met gewoon darmpjes eraan (heb geen airbox) en toen was het al veel beter.

de mensgelschroeven in mij carbu's zitten vast, kan ze niet afstellen en alleen voor dat geroffel ga ik er niet aan liggen kloten.
 
Laatst bewerkt:
janbros, welke luchtfiltertjes heb je er nu op?
en laten die meer, minder of net zoveel door als de originele luchtfilterkast met origineel luchtfilter?
 
de goedkoopste brolfilters die ik kon vinden.
had die toen gekocht om te zien of wat ik wou doen wel ging lukken, hoeveel plaats ze in namen en hoeveel liter er nog in mijn tank ging geraken (SV650 blok in KR1 frame en RGV tank, tank bodem kompleet verwijdert en nieuwe met uitsparing voor filters op maat gemaakt).

en heb sinds nog geen reden gehad om ze te vervangen door betere.
 
Tenzij het een merk is waar ik nog niet van gehoord heb bedoeld (de vlaming? ) Janbros rotzooi.
Brol= troep, rotzooi, waardeloos. :P
Aaah kijk, ik kon me er al niets bij voorstellen.
In de regio waar ik vandaan komt wordt die kreet totaal niet gebruikt. Had er nog nooit van gehoord.
Gewoon het China-spul dus, zal eens kijken of K&N of Pipercross iets moois heeft.
 
Dit knallen is onverbrand mengsel wat in de uitlaat komt , zet je db killer er eens in deze zorgt ook voor een weerstand in je uitlaatsysteem zodat vers mengsel niet via de uitlaatklep makkelijk weg kan stromen de uitlaat in.
En luister dan eens of ie nog knalt.
 
Wordt dat knallen bij gas dicht niet juist veroorzaakt door een te arm mengsel?
Zo is het mij altijd verteld.
Bij open uitlaat icm open lf denk ik aan opnieuw afstellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan