WK Endurance

Eurosport UK zend het in ieder geval wel uit, en anders is het via motors tv en de fim site online te volgen.

Ik ben inmiddels ter plekke met het team (#87), zal af en toe proberen wat foto's hier te plaatsen van in ieder geval ons team. We zitten naast "Jackson Racing" met onder andere McGuiness en Cummins, en de andere buren hebben de speciale proto genaamt "Geco" die in de open klasse rijdt. [afbeelding]

cool :D *O* *O* *O*
 
Maar gauw een plaatje er tegenaan..

full


full


8-)
 
Zeker! het lijkt erop dat het vrij goed gaat. Het is enige jaren geleden dat ik er ben geweest, maar wat een fantastisch sportevenement is het toch. Geweldig!
 
McGuiness en Cummins inmiddels 2 uur geleden gestopt. Wij zitten nog in de race, momenteel 33ste. Zal m'n foto's na het weekend plaatsen, zijn nu te druk.

full
 
Wedstrijd gefinished, 29ste algemeen, 17de superstock. Wel wat problemen met de motor gehad, waardoor we meerdere plaatsen zijn verloren. Maar het gaat niet om het resultaat maar om 'm te finishen :)

Gezien ik de foto's zelf gemaakt heb, kan ik alles in HD versturen, u vraagt, wij draaien ! (zijn momenteel nog onbewerkt.

259hkx5.jpg


sl649c.jpg


b3u8sj.jpg


2n07eb6.jpg


2dka06a.jpg


En een vriend, Gregg Black :)
34qs29h.jpg
 
Thanks.

Pitstops op de EWC's gaan echt zo verschrikkelijk snel, maar heeft ook nog weinig met een straatfiets te maken (andere achterbrug, voorvork, enz enz...).

 
Terug
Bovenaan Onderaan