Jack Miller

Nee, Miller doet het leuk maar ik zie hem niet als topper.
Sommige rijders komen soms toch verrassend uit de bus in een andere klasse.
Wellicht past de MotoGP hem heel goed. Ik hoop het. :9
 
Laatst bewerkt:
Daar heb je een punt. Stoner was in de 125 en 250 ook geen topper.

Jawel, dat was hij wel. Alleen hij reedt altijd met "ander" materiaal dan de toppers. Dat heeft hem vermoedelijk geen voordeel opgeleverd.
Stoner is wat dat betreft altijd wel "anders" geweest. KTM (ipv Appie of Honda), Honda (ipv Appie), Ducati (ipv Yamaha of Honda).
 
Vandaag Jack Miller zijn Moto3 Red Bull KTM gespot op de KTM stand op het motorsalon in Brussel.
Van dicht hou ik het kwa grootte op een kruising tussen een pit bike en een 125cc 8-) fok das klein


10860846_10153022467722505_8667314038650692373_o.jpg


10928938_10153022467807505_7065592824356349763_o.jpg
 
Wat Miller doet, daar mag iemand best een analyse op loslaten denk ik zo! Hij doet niet onder voor de mannen om hem heen. Nu zijn dat niet de aller, aller, allerbesten maar Laverty, Hayden, Aoyama, de Forward Yamahas en de GP14 hebben allen een flinke kluif aan de rookie uit de Moto3. Dit ondanks dat Miller dus helemaal geen ervaring had met volledig nieuwe electronica, aparte Bridgestone banden, 200pk extra en de druk van een hoogste klasse. Hij laat een volwassenheid zien, die in de Moto3 in ieder geval op de baan ook al bleek. Ik denk dat dit een uitstekend leerjaar is voor hem, vooral omdat puntjes sprokkelen qua emotie veel relaxter moet zijn dan vechten voor winst en kampioenschappen.

Ik hoop eigenlijk nu al dat hij volgend jaar op een factory Honda terecht komt!
 
zijn resultaten tot nu toe
Qatar
grid: 22e
race: gecrashed tegen Abraham in de laatste ronde

Texas
grid: 19e
race: 14e 0.25 sec achter Hayden, 56.731 sec achter racewinnaar

Argentina
grid: 21e (waarin 16 t/m 21 0.15 sec van elkaar zaten)
race: 12e, best OPEN bike, 42.654 sec achter racewinnaar

Zit duidelijk een stijgende lijn in :Y
 
Een heerlijk open en eerlijk three part interview uit Australië met Jack Miller:


Let vooral op vragen als "Welke coureur heeft de knapste vriendin?", "Wat doe je bij je eerste GP winst?" en hoe tof andere coureurs wel of niet zijn!
 
Leuk interview anders dan anders :P, met welke van de top coureur hij het goed kan vinden weet je bij voorbaat dat hij geen Marqeuz zal noemen. :P wel verrassend dat hij goed kan vinden met Pedrosa.

Miller verdiend in mijn ogen wel een kans op een betere fiets, het is niet niks wat hij doet gezien zijn opstap van Moto3.
 
Laatst bewerkt:
Die fabrieksfiets gaat er ongetwijfeld komen. Maar voor een eerste stap is de Open Honda een uitstekend begin. :Y
 
Arme Jack ook zijn been gebroken... Hij moet Japan overslaan maar hoopt er op Philip island weer bij te zijn...
 
Laatst bewerkt:
Benieuwd hoe Jackass het gaat doen volgend jaar op de Pramac machine, heeft afgelopen jaar in mijn ogen een beetje stilgestaan in zn ontwikkeling. Maargoed, 12e op de ranglijst is niet eens verkeerd.

Petrux krijgt volgend jaar wederom de beschikking over hetzelfde materiaal als Lorenzo en Dovi, en Jack moet het doen met een moto van een jaar oud.

Only time will tell...
 
moet hij geen eigen topic ivm met zijn beenbreuk? ;-) had die andere topper ook :-)
 
ja maar een speciaal topic voor fotos van hem in de rolstoel en zijn herstel en dat soort zaken

Je grapje was al niet al te grappig, je verdediging schiet tekort, welk speciaal topic was er dan voor Rossi? Is het verwijderd ofzo? Ik vind het niet terug. Ik ga voor "goed verhaal, lekker kort". :? _O-
 
Je grapje was al niet al te grappig, je verdediging schiet tekort, welk speciaal topic was er dan voor Rossi? Is het verwijderd ofzo? Ik vind het niet terug. Ik ga voor "goed verhaal, lekker kort". :? _O-


maar er is wel een verschil tussen Rossi en Miller daarom pleit ik voor een speciaal topic.
maar bij gebrek aan mag het ook hier.

Iemand die weet waar hij geopereerd is? zijn daar overigens al foto's van?
 
maar er is wel een verschil tussen Rossi en Miller daarom pleit ik voor een speciaal topic.
maar bij gebrek aan mag het ook hier.

Iemand die weet waar hij geopereerd is? zijn daar overigens al foto's van?

Jij hebt volgen mij echt een bord voor je hoofd :X

Overigens kan je zelf ook topics aanmaken hoor, dan hoef je niet te wachten tot iemand anders dat voor je doet :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan