inhouden ZZR 600

Muppet4

Rookie
26 apr 2015
2
0
Hallo,
Ik heb een ZZR 600 uit 1998. Op de snelweg houd mijn motor in. de ene keer bij 100, dan gaat ie weer even harder en dan houd ie in bij 120. Op een gegeven moment wilde ie niet harder als 80 en dat gaat op en eer. Verlies geen toeren.
Normaal rij ik, bij wettelijke regels, 1: 19, maar afgelopen week, toen dit euvel zich voordeed, was het 1:10. Kan iemand mij daarover advies geven, waar ik het moet zoeken?

Groet,

Muppet4
 
Hallo,
Ik heb een ZZR 600 uit 1998. Op de snelweg houd mijn motor in. de ene keer bij 100, dan gaat ie weer even harder en dan houd ie in bij 120. Op een gegeven moment wilde ie niet harder als 80 en dat gaat op en eer. Verlies geen toeren.
Normaal rij ik, bij wettelijke regels, 1: 19, maar afgelopen week, toen dit euvel zich voordeed, was het 1:10. Kan iemand mij daarover advies geven, waar ik het moet zoeken?

Groet,

Muppet4

Bij de motorzaak laten nakijken.
 
Hallo Forumleden,
Opgelost :-) :-) Was achteraf toch wel simpel. Een van de aanzuigbuizen, zat niet goed aangesloten op het luchtfilterhuis. Waarschijnlijk door de vorige werkzaamheden aan de motor.
Allemaal bedankt voor het meedenken, geldt niet voor X7, dat antwoord sloeg nergens op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan