BMW nineT

:}
full
 
Thuisbouwers die een 18.000 eur fiets aanschaffen en gelijk uit elkaar trekken ga je denk ik niet vinden.
 
Ga zaterdag met eentje rijden, ben benieuwd!

Nog Nine T eigenaren die ervaringen willen delen?
 
...Frans ; dit waren mijn ervaringen : klik
(weliswaar geen eigenaar, maar eigenaar zijn zou mij heel best passen !)
:Y :Y
 
Laatst bewerkt:
...is goed Frans ; je mag 'm inderdaad de groeten doen... ;)

...veel plezier zaterdag !!...
...ik vond het echt een topfiets, die Nine-T !...
 
Zo. Mooi weer gisteren, mocht alleen nog wel iets warmer...

Fazit: leuke fiets, rijdt erg lekker maar (voor mij) te klein en vind hem te duur voor wat 'ie biedt. Gaat hem voor mij niet worden. Teveel een brommer.

Vond de nieuwe R1200R dan weer erg lekker zitten, maar die ziet er een stukkie minder cool uit. Misschien toch eens mee rijden. Fully loaded voor hetzelfde geld (wel een heel andere fiets natuurlijk, maar toch) en schijnt geweldig te rijden.

Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Scrambler die aan het eind van het jaar komt. Stukken goedkoper ook (ca. 11K?).
 
...ga er maar ongeveer van uit dat de Scrambler dezelfde maatvoering als de Nine T krijgt...

...en de Nine T is inderdaad nogal aan de prijs voor een nakende fiets met ongeveer alleen ABS... :/
...persoonlijk vind ik de nieuwe R1200RS wel een fraaie fiets...
 
...oh ja..., en dat de Nine T klein aan voelt, had ik ook al geschreven...
...moest ik ook even aan wennen...
 
Ik meet 1,92 m (met lange benen) en bij droogzitten pasten m'n knieën wel nog net in de uitsparingen van de tank van de R nine T...

Heb je dan ook voldoende plaats om er effectief (veilig) mee te rijden, of is-ie dan toch te klein ?

M.a.w. hoe lang zijn degenen op dit topic die er reeds mee gereden hebben ?
 
SLIJKMOTO schreef...:

Ik meet 1,92 m (met lange benen) en bij droogzitten pasten m'n knieën wel nog net in de uitsparingen van de tank van de R nine T...

Heb je dan ook voldoende plaats om er effectief (veilig) mee te rijden, of is-ie dan toch te klein ?

M.a.w. hoe lang zijn degenen op dit topic die er reeds mee gereden hebben ?
...ik meet 182 centimeters..., en hoewel ik de motor in eerste instantie klein vond aanvoelen, was ik er na een kilometer of 3 eigenlijk ook al wel aan gewend...

...vond vooral voor dit type motor de voetsteunen vrij ver naar voren staan...
 
Laatst bewerkt:
...ga er maar ongeveer van uit dat de Scrambler dezelfde maatvoering als de Nine T krijgt...

...en de Nine T is inderdaad nogal aan de prijs voor een nakende fiets met ongeveer alleen ABS... :/
...persoonlijk vind ik de nieuwe R1200RS wel een fraaie fiets...

Denk het ook (want zelfde platform) maar we zullen het zien. RS is hem niet voor mij, wil wel weer naked.
 
Terug
Bovenaan Onderaan