Garage/zolder opruiming 2015, R1, RSV4, NC30 & divers

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Vandaag maar eens alle "rommel" die motorgerelateerd is en in meer of mindere mate overbodig is bijeengezocht en op de foto gezet.
Spul wordt dus opgeruimd en het gros is "Wat de gek er voor geeft"
De waardevollere items krijgen een richtprijs mee maar bieden mag altijd, maak het echter niet te gek. :X

Om te beginnen het R1 2004/2006 spul;

Racezitje (CBR600RR) met een aangepast subframe en solo (eigenbouw carbon) demper, ooit op m'n racert gebruikt en is op iedere R1 2004/2006 pas te krijgen mits voorzien van Akra race systeem, bochtenset dus. Op originele exup kan ook maar moet je zelf verloopstuk maken of collector aanpassen. Is voorzien van led verlichting en remlicht. ;)

Inmiddels is er een kratje Bels bier/trappist hiervoor van eigenaar gewisseld, thxs Tom. :}


Dan een experiment met een gerepareerd titanium YEC systeem, deze is niet voorzien van Akra dempers maar van opengewerkte originele (schade) dempers, dit in afwachting toen van een Evo akra systeem.
Bleek achteraf vrijwel hetzelfde vermogen/koppel te leveren als het "echte werk". :o

Verkocht aan Tostieapparaat tot 23 mei.

Liefhebbers moeten zelf de pasringen maken/regelen waar de veren aangehaakt moeten worden, deze heb ik niet meer gevonden helaas. ;(

Dan gasklephuis, geheel compleet met echter aan de luchtfilter kant een scheurtje/barst is het alu. Is ook met blok en al van de werkbank gekieperd. :X Wél bruikbaar te maken want voor de rest functioneel en compleet.

misc.php


misc.php


Onderpoten voorvork, veren en bussen/dempers voor wie er iets mee kan?

misc.php



Dan een verhoogde (light smoke, F.Fabri) kuipruit, bovenste op de foto, bijna nieuw nog dus graag bod vanaf €40, rechtsonder is een R1 98/99 ruitje, mag voor minder weg. ;)
Dan een RSV4 origineel ruitje, als nieuw want amper gebruikt..., ook vanaf €40,- dus.

misc.php


Tussenstuk onderkuip, goede staat.

misc.php


Voortandwielen, 2 stuks origineel, 17 tands, max 1000 km oud.
2 stuks 520 race, 15 tands heeft wat werk achter de kiezen, 16 tands is nieuw.

Ori R1 98/99 tandwiel, 16 tands, alleen gebruikt met inrijden. verkocht

misc.php


Originele 98/99 R1 demper, past ook op 2000/2001 model.
Heeft wat cosmetische aanpassingen ondergaan ivm gebrekkige grondspeling, niet lek verder en prima bruikbaar voor circuitdagen of zo. *O*

misc.php


misc.php


Kabelboom R1 98/99 met contactslot en sleutel, redelijk compleet met wat bedieningsschakelaars waarvan ik alleen zeker weet dat het Yamaha spul is, kan 99 of 2004 spul zijn?

misc.php


misc.php


R1 98 t/m 2001 carburateurs, vermoedelijk nog met dynokitje, bobineset en CDI met verhoogde toerenbegrenzer (Made by Carmo), verder wat deksels, koppelingsdeksel is stukje af. Spiegel is goed, linker exemplaar dus.
Remklauw is trouwens van een YZF 750, mocht iemand er iets mee kunnen, montage bracket heb ik ook nog ergens.

misc.php


misc.php


misc.php


Inhoud cilinderkop, incl kopbouten/moeren, gewoon bruikbaar mocht iemand een kop willen reviseren. Zitten ook gebruikte drijfstangbouten bij, zelf nieuwe geplaatst, hoeft echter niet volgens "deskundigen". O-)

misc.php


misc.php


Linkpijp om een Akra met een exup collector van een 98/2001 te verbinden. verkocht

Mocht iemand met titanium willen freubelen of experimenteren? Restje tiet bochten, anders oud ijzer. :P verkocht


Imitatie/polyester zitje voor een 2000/2001 model R1.

misc.php


misc.php


Carbon tank afdek plaatjes. R1 98/99 verkocht





Bagage rekje van Rentec, als ik me goed herinner is deze voor de 99 R1?

misc.php


misc.php


Wat losse "zooi", incl voor en achter as. Distributiedekseltje verkocht

misc.php


Datatool en een Cycle lock alarm, eerste compleet, tweede niet. :P

misc.php


Dat was het zo'n beetje voor wat R1 spul betreft, volgende betreft de NC30. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Restant NC30 of VFR400RR spul, wist geeneens dat ik het nog had liggen. :X

Voorvork die plaats heeft moeten maken voor een R1 upsidedown na geslaagd stoppie tegen een Golf. :X

Vermoedelijk T-stuk iets scheef of getordeerd, kroonplaat en poten echter gewoon goed.

misc.php


misc.php


Tellerset heeft tikje meegehad, werken verder wel gewoon.Verkocht

misc.php


Bijbehorende spul, o.a. gashendel, benzinekraan, krom koppelingshendel, wel te richten.
Één remklauw, ander ligt elders maar is compleet.

misc.php



Originele demper voor GSX750R, meen zo'n beetje 98 tot 2002, in goede staat iig.
Ook een vervanger in carbon, daarvan zit binnenpijp iets los.

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php
 
Laatst bewerkt:
Volgende hoofdstuk is voor de RSV4, al dan niet Factory versie.

Dubbele set duosteunen voor het geval iemand behoefte heeft aan gezelschap achter op de Italiaanse schone. :P
Titanium linkpijp voor op een ori collector, bedoeld voor een Akra demper.= Verkocht.
Ook een ori achterlicht, rem-koppelingshendel, voet/hak plaatjes voor je stepjes, kettingkastje en knipperlichtgebeuren voor achter.

misc.php


Een Rapidbike Evo, geheel compleet en voorzien van een Ruud Freriks custom map voor een Akra Evo volledig systeem. Beschrijving hiervoor heb ik nog ergens, is echter ook online te vinden, vanaf €275,-

misc.php


Originele, nieuwe "crash delen", ooit gekocht, niet meer gebruikt want lange levertijd dus andere oplossing toen gevonden. Factuurprijs bijna €800,- :X
Is dus linker en rechter zijkuip, beide voetsteuntjes, schakelpedaal en complete koppelingshendel=Verkocht

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


Het betere accessoirespul.........,

Compleet Evo systeem voor de RSV4, scheelt véél kilo's en levert geheid vermogen en koppel op, helemaal in combi met de Rapid Bike. 8-)

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


Én voorzien van keurmerk en losse DB killer zodat Duitsland/Eifel geen problemen geeft. :)

misc.php


Nieuw kost dit speelgoed ruim €2400,-, heb er iets van 6700 km mee gereden in totaal en vraag een goed/realistisch bod vanaf €1000,-. :o
 
Laatst bewerkt:
Nog nieuw in doos:)

misc.php


Ziet er dus zó uit na montage

misc.php



Verder nog wat los hobby spul gevonden wat te goed is voor de kliko. })

PVM ééndelige radiale klauwen met een steek van 108 mm. Deze zitten (nog) op een bracket geschikt voor een ouder type Öhlins superbike voorvork. Maten kan ik indien gewenst wel ff opmeten.

Verkocht aanJozef Fred. :)

Kroonplaat en T-stuk, gebruikt in m'n 2004 R1 maar past in velerlei motoren.
Zelf gebruikt met een Öhlins vork, gaten voor de vorkpoten zijn resp 56mm onder en met de pasbussen boven 51 mm (max diameter 53,5 mm) Hart op hart is deze trouwens 15 mm breder dan standaard R1! Past dus niet zomaar zonder aanpassingen. Meer maten weten? Ff vragen.



misc.php



Nieuwe Brembo rempomp. Type 19RCS :} Past op vrijwel iedere brommer, vanaf €235,-

misc.php


misc.php


Verzameling schijven en Brembo achterklauwtje voor de hobbyist.
320 voorschijven zonder kern, 2 eigenbouw (vuurvast gietstaal) achterschijfjes. en een PVM race achterschijf die ik echter niet meer gebruik. Lordluud2 blij mee gemaakt.

misc.php


PVM tand/kettingwielen, de zwarte zijn 520 en 44, 45 en 46 tands.
De gele is een 525 met 40 tanden. Weggegeven aan Lordluud2

Verzameling adapter ringen en oude kernen van Goldline Brembo's, geen idee voor welke motor deze waren?

misc.php


misc.php


Supermotard setje, past 1 op 1 in iig de KTM 690 SMC-R . Vast ook in meerdere types of pas te maken in vrijwel alle brommers. :Y
Set is tubeless, voorremschijf (320 mm) is nieuw. Op achtertandwiel na compleet, bandjes nog prima bruikbaar.

Verkocht

Titanium binnenpijp geperforeerd, 400 lang, dik 50 mm voor de freubelaar.

Verkocht

Gebruikte bandjes, al op leeftijd maar voor wat weg kilometers nog zeer geschikt.
Michelin slicks en SC2 Pirelli's

misc.php


Idem maar dan voor in de winter!! O-)

Pirelli Rain, resp 190/60, 180/55 en voorbandjes, de rechtse ongebruikt nog.

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Ook overbodig inmiddels ivm geen SM meer in de garage mag deze "hefbrug" ook weg.
Hefhoogte zo'n 45 cm vanaf de vloer, sterk genoeg om een tractor te tillen. :P

RuudV inmiddels eigenaar. :)

Alleen ophalen trouwens want ding is te zwaar om te verzenden. :X

Geldt ook min of meer voor deze ouderwetse ultrasoon bak, Bransonic 72.
Groot genoeg iig ( 500 X 300 X 150 (diep) om er cilinderkoppen of carburateurs/gasklephuizen in te reinigen.
Zonder eigen verwarming maar element voor aquarium werkt ook.

Met ongeopende fles (2 liter) reiniger voor echt vervuild spul, regulier volstaat water met evt scheutje citroenzuur of azijn. :Y



Alles opgehaald door RuudV. :)
 
Laatst bewerkt:
PVM ééndelige radiale klauwen met een steek van 108 mm. Deze zitten (nog) op een bracket geschikt voor een ouder type Öhlins superbike voorvork. Maten kan ik indien gewenst wel ff opmeten.

Moet het eigenlijk niet vragen ...... maar zo'n voorvork heb ik (denk ik?) ...... wat wil je er voor hebben? Groet, Fred.

p.s. zo'n vork toch?

full
 
Wat moet jij daar nou mee Fred, jij rijd nooit. laat staan remmen :p
 
Die SC2's, hebbie daar DOT Codes van. Want je hebt oud en je hebt oud :+

Moet overigens achter een 190 hebben... O-)
 
Oeh-la... interessant! :Y

2009 kan ik mee leven... mits de prijs goed is. Wat had je in gedachte? *D

Alleen die achterband? Of samen met een voorband? Evt in combinatie met een wintersetje?
Meerdere opties mogelijk dus, vanaf €70,- voor de 190/55, die heeft 2 sessies Spa achter de kiezen dus nog erg veel "vlees" aanwezig (4,7 mm). ;)
 
Alleen die achterband? Of samen met een voorband? Evt in combinatie met een wintersetje?
Meerdere opties mogelijk dus, vanaf €70,- voor de 190/55, die heeft 2 sessies Spa achter de kiezen dus nog erg veel "vlees" aanwezig (4,7 mm). ;)
Wintersetje? :+

Helemaal dol. Voor en achterbandje? Kun je daar een prijssie voor maken? O-)
 
Hefbrug en ultrasoon bak gereserveerd, wordt vanavond opgehaald als het goed is.

Helaas dus voor de andere geïnteresseerden heb ik te snel ja gezegd. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan