Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Bassjunky

MF veteraan
Donateur
4 okt 2011
8.057
2.387
Sodom
20 september 2020 Blackbird rit! Lokatie nader te bepalen


Welkom alweer in deeltje nummer 4

Honda-CBR-1100-XX.jpg



Archief

Deel 1
Het grote Super Blackbird topic
Deel II
Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel II.
Deel III
Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel III

Hét adres voor al uw Blackbird benodigdheden: Frank aka Superblackbird AFS Motorparts www.motorbanden.eu
Voor onderdelen, nieuw of tweedehands.

Specs

Model '97
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr1100xx%2097.htm (Model '98)
Model '99
Model '00
Model '01
Model '02
Model '03
Model '04
Model '05
Model '06
Model '07

Blackbird owners

stefan1990

[img=500]https://www.motor-forum.nl/media/1181764/full[/img]

johnny bravoooo
[img=500]https://www.motor-forum.nl/media/0/full[/img]

West Rain
[img=500]https://www.motor-forum.nl/media/1286953/full[/img]


diver xx
[img=500]https://www.motor-forum.nl/media/1227219/full[/img]


bassjunky
[img=500]http://i1152.photobucket.com/albums/p496/hbartw/IMG-20150712-WA0009_zpsq8r9dk15.jpg[/img]


 
Laatst bewerkt:
Heren, goedemorgen. Dit lijkt mij een mooi moment mijzelf even voor te stellen. Ik ben sinds eind februari van dit jaar in het bezit van een mooie silverbird uit 2005. Gekocht bij Mobu motors in Enkhuizen.

Via een CB550F, VF700F, en FZR1000 exup ben ik in 2002 aanbeland bij een Royal Enfield 350. Met deze motor heb ik de afgelopen 12 jaar veel plezier gehad. In 2010 kreeg de Bullet weer gezelschap van een VF750F uit sentimentele overwegingen. Sinds die tijd kreeg ik de smaak van langere ritten weer te pakken want met een Bullet is het alleen rundums hause. Keerzijde van de aanschaf van de VF was dat de bullet steeds meer een decorstuk werd in plaats van rij ijzer. Zowel de Royal Enfield als de VF zijn inmiddels verkocht.

De Silverbird heeft slechts 34.000 km gelopen en was bij aanschaf al voorzien van:
- frixion wave schijfremmen rondom
- rvs bochtenset 4 in 1 van Remus (natuurlijk zonder katalysator :) )
- Remus hexacone okami titanium demper
- K&N luchtfilter
- Wilbers 641 demper met preload adjuster en separaat stikstof reservoir
- Wilbers voorveren
- xenon dimlicht en een blauw led stadslichtje
- mini led knippers achter en clear glaasje voorzijde
- cnc gefreesde hendels
- alu gefreesde afdekkapjes hydr. reservoirs
- navi bevestiging op balhoofdmoer
- Puig double bubble
- Pyramid hugger
- power commander 3
- stebel luchthoorn
- blackbird sleutelhanger

Via Frank alreeds een Givi tanktas 3D603 aangeschaft en binnenkort komen er nieuwe Roadmaster II onder. Ook LED knipperlichten voor met dagrijverlichting en een Hepco&Becker bagagerek liggen al klaar om gemonteerd te worden. Een olietemperatuurmeter is al op het blok geschroefd.

16534508767_77d7c13f09_z.jpg

16555655679_2fb40dfb00_z.jpg

16568907179_0d60f2325c_z.jpg

17027770321_d80c09d5de_z.jpg


De eerste 1.000 km zitten er al op. Wat een ding, wat een rijplezier! Hoop hier leuke contacten te kunnen onderhouden.
 
Laatst bewerkt:
Heren, goedemorgen. Dit lijkt mij een mooi moment mijzelf even voor te stellen. Ik ben sinds eind februari van dit jaar in het bezit van een mooie silverbird uit 2005. Gekocht bij Mobu motors in Enkhuizen.

Via een CB550F, VF700F, en FZR1000 exup ben ik in 2002 aanbeland bij een Royal Enfield 350. Met deze motor heb ik de afgelopen 12 jaar veel plezier gehad. In 2010 kreeg de Bullet weer gezelschap van een VF750F uit sentimentele overwegingen. Sinds die tijd kreeg ik de smaak van langere ritten weer te pakken want met een Bullet is het alleen rundums hause. Keerzijde van de aanschaf van de VF was dat de bullet steeds meer een decorstuk werd in plaats van rij ijzer. Zowel de Royal Enfield als de VF zijn inmiddels verkocht.

De Silverbird heeft slechts 34.000 km gelopen en was bij aanschaf al voorzien van:
- frixion wave schijfremmen rondom
- rvs bochtenset 4 in 1 van Remus (natuurlijk zonder katalysator :) )
- Remus hexacone okami titanium demper
- K&N luchtfilter
- Wilbers 641 demper met preload adjuster en separaat stikstof reservoir
- Wilbers voorveren
- xenon dimlicht en een blauw led stadslichtje
- mini led knippers achter en clear glaasje voorzijde
- cnc gefreesde hendels
- alu gefreesde afdekkapjes hydr. reservoirs
- navi bevestiging op balhoofdmoer
- Puig double bubble
- Pyramid hugger
- power commander 3
- stebel luchthoorn
- blackbird sleutelhanger

Via Frank alreeds een Givi tanktas 3D603 aangeschaft en binnenkort komen er nieuwe Roadmaster II onder. Ook LED knipperlichten voor met dagrijverlichting en een Hepco&Becker bagagerek liggen al klaar om gemonteerd te worden. Een olietemperatuurmeter is al op het blok geschroefd.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De eerste 1.000 km zitten er al op. Wat een ding, wat een rijplezier! Hoop hier leuke contacten te kunnen onderhouden.

Welkom :)
 
Heren, goedemorgen. Dit lijkt mij een mooi moment mijzelf even voor te stellen. Ik ben sinds eind februari van dit jaar in het bezit van een mooie silverbird uit 2005. Gekocht bij Mobu motors in Enkhuizen.

Via een CB550F, VF700F, en FZR1000 exup ben ik in 2002 aanbeland bij een Royal Enfield 350. Met deze motor heb ik de afgelopen 12 jaar veel plezier gehad. In 2010 kreeg de Bullet weer gezelschap van een VF750F uit sentimentele overwegingen. Sinds die tijd kreeg ik de smaak van langere ritten weer te pakken want met een Bullet is het alleen rundums hause. Keerzijde van de aanschaf van de VF was dat de bullet steeds meer een decorstuk werd in plaats van rij ijzer. Zowel de Royal Enfield als de VF zijn inmiddels verkocht.

De Silverbird heeft slechts 34.000 km gelopen en was bij aanschaf al voorzien van:
- frixion wave schijfremmen rondom
- rvs bochtenset 4 in 1 van Remus (natuurlijk zonder katalysator :) )
- Remus hexacone okami titanium demper
- K&N luchtfilter
- Wilbers 641 demper met preload adjuster en separaat stikstof reservoir
- Wilbers voorveren
- xenon dimlicht en een blauw led stadslichtje
- mini led knippers achter en clear glaasje voorzijde
- cnc gefreesde hendels
- alu gefreesde afdekkapjes hydr. reservoirs
- navi bevestiging op balhoofdmoer
- Puig double bubble
- Pyramid hugger
- power commander 3
- stebel luchthoorn
- blackbird sleutelhanger

Via Frank alreeds een Givi tanktas 3D603 aangeschaft en binnenkort komen er nieuwe Roadmaster II onder. Ook LED knipperlichten voor met dagrijverlichting en een Hepco&Becker bagagerek liggen al klaar om gemonteerd te worden. Een olietemperatuurmeter is al op het blok geschroefd.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

De eerste 1.000 km zitten er al op. Wat een ding, wat een rijplezier! Hoop hier leuke contacten te kunnen onderhouden.
Welkom :W
 
Wellicht gaat dit deel wat sneller :+

Welkom WR :W

Voor diegenen die het leuk vinden, foto'tje van hun BB in de OP?
 
@Stefan1990: mooi die blauwe kleur. Vind ik persoonlijk de mooiste kleurstelling.
 
Dat waren Two Brothers M5 Titanium uitlaten. Dit waren echt super mooie dempers. Ook het geluid was geweldig. Maar geen E keur of iets dergelijks
 
Terug
Bovenaan Onderaan