Cal Crutchlow #35

Wederom het idee dat Cal tijdens de mediatraining heeft zitten slapen met z'n prachtige sneer naar mensen die 'm af hebben geschreven.

En dat is juist 1 van de dingen waarom ik fan ben. Prachtig.
 
Ik heb nog steeds geen hoge pet van hem op. Dit is een uitschieter. Hij maakt gewoon te veel fouten.
 
Ik heb nog steeds geen hoge pet van hem op. Dit is een uitschieter. Hij maakt gewoon te veel fouten.
Marquez wel eens zien rijden, bijvoorbeeld pole position van Austin?

Ik vind dat we ook niet moeten vergeten dat hij nu al zijn 3e andere motor heeft in 2,5 jaar. Ik denk dat foutjes maken dan heel logisch is. Hij gaat iig ontzettend hard rond. Ook op de tech 3 ging hij hard en zag het er niet altijd even soepel uit, tis ook een beetje een rijstijl.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen hoge pet van hem op. Dit is een uitschieter. Hij maakt gewoon te veel fouten.

Mooie actie was het zeker maar heb idd in de wedstrijden wat teveel fouten gezien. Jammer, want hij kan gewoon goed mee komen.
 
.
full
 
Ik probeer te achterhalen wat Crutchlow's favoriete tracks zijn. Tracks waar hij het dus ook vaak goed doet. Ik weet dat hij Assen hoog heeft, maar weten jullie meer?
 
Als we het lijstje goeie resultaten van 2013 erbij pakken.
Le Mans, 2e
Mugello, 3e
Idd Assen, 3e en pole position
Sachsenring, 2e (maar hier reden Lorenzo en Pedrosa niet mee natuurlijk)
Brno had hij pole position, maar crashte in de race en werd 17e. Het jaar daarvor werd hij daar ook 3e.
Phillip Island, 2012 3e, 2013 4e en 2014 bijna 2e dacht ik? crash in laatste ronde

Altijd moeilijk te zeggen, maar hier heeft ie wel goede resultaten gehaald.

motogp.com · Cal Crutchlow en dan Placements:

Aragón ging de afgelopen jaren goed, verder is alles behoorlijk wisselvallig.
Eerste helft van vorig jaar ging het uberhaupt voor geen meter, ik weet niet of dat representatief is.
 
Laatst bewerkt:
Als we het lijstje goeie resultaten van 2013 erbij pakken.
Le Mans, 2e
Mugello, 3e
Idd Assen, 3e en pole position
Sachsenring, 2e (maar hier reden Lorenzo en Pedrosa niet mee natuurlijk)
Brno had hij pole position, maar crashte in de race en werd 17e. Het jaar daarvor werd hij daar ook 3e.
Phillip Island, 2012 3e, 2013 4e en 2014 bijna 2e dacht ik? crash in laatste ronde

Altijd moeilijk te zeggen, maar hier heeft ie wel goede resultaten gehaald.Eerste helft van vorig jaar ging het uberhaupt voor geen meter, ik weet niet of dat representatief is.

Ja precies, Crutchlow is zo wisselvallig op circuits. Maar Brno is ook een goeie ja.
Thanks :)
 
Eerste helft van vorig jaar ging het uberhaupt voor geen meter, ik weet niet of dat representatief is.
Zeker niet, dat was z'n eerste seizoenshelft op de Duc.. :X

Jullie kennen dat verhaaltje over Cal en dat 'vogeltje'.. :?

edit: nee dacht ik al..

full

Kwam aanvliegen in z'n box op Jerez en bleef zitten, ging zelfs op z'n hand zitten..klik.
 
Laatst bewerkt:
Klote. Had vandaag wel flink wat meer ingezeten...
Er kan ook alleen maar meer inzitten in vergelijking met een crash :P

Het zag er ok uit, maar niet bijzonder sterk, hij haakte nog niet echt aan bij Smith en toen Marquez erachter kwam werd ie ook snel weer terug gepakt en daarna zijn crash. Misschien zat een 6e plek erin, maar hij verwacht meer dan dat volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat die nooit meer finish't -O-
Voorig jaar had ik een spandoek voor hem opgehangen in assen.
Daarna ging het beter.
Nu maar weer doen denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan