Ram Mount X-grip probleem

Thwizzle

MF'er
26 mrt 2015
153
63
Amersfoort
Hallo mede-motorrijders,

Gisteren was ik jarig en heb ik een ram mount inclusief standaard arm en montage kit voor in het balhoofd gekregen. Enorm enthousiast wilde ik het in elkaar gaan zetten...

Nu heb ik het dopje van mijn balhoofd eraf gehaald en die rubberen expansion plug erin gestoken maar het gat is te groot. Hij gaat er te makkelijk in en zal daardoor niet stevig zitten.

Precies bij het dikste deel geeft hij een klein beetje weerstand maar ik vrees dat het gat net te groot is voor de mount. Weet iemand een oplossing?
 
Krijg hem niet goed. Zelfs niet met tape. Alles zit er wel in en je kunt het er niet uittrekken maar de bal draait te makkelijk rond. Ben bang van klappen die hij dan moet opvangen en dan met mijn telefoon gaat gooien...
 
Het is dat ik zelf niet kan komen kijken.. Maar als ik zo lees wat je beschrijft zit hij zéker niet goed genoeg vast. De tanden zouden nooit los moeten laten.. De tanden moeten echt diep het rubber in.
 
Ik begrijp nu hoe het werkt, kon die tandjes nergens "thuisbrengen" in het verhaal.
Als je tape gaat gebruiken is de frictie tussen rubber en metaal weg. Neem dan een stuk binnenband, dat rekt mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan