Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10

Voor de liefhebbers.........,

Mar1tin in "Garage/zolder opruiming 2015, R1, RSV4, ..."

Restant NC30 of VFR400RR spul, wist geeneens dat ik het nog had liggen. :X

Voorvork die plaats heeft moeten maken voor een R1 upsidedown na geslaagd stoppie tegen een Golf. :X

Vermoedelijk T-stuk iets scheef of getordeerd, kroonplaat en poten echter gewoon goed.

misc.php


misc.php


Tellerset heeft tikje meegehad, werken verder wel gewoon.

misc.php


Bijbehorende spul, o.a. gashendel, benzinekraan, krom koppelingshendel, wel te richten.
Één remklauw, ander ligt elders maar is compleet.

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn allereerste circuitdag geboekt. Ergens in juli, op Zandvoort, op de 929. Niks mis met de NC30 hoor, maar als ik de 929 overhoop rij kan ik op elke straathoek een nieuwe kopen ;) Omdat ik nooit eerder een circuitdag gereden heb, moet ik verplicht in groep 4 rijden. Maar dat zou ik sowieso gedaan hebben, ik heb geen pretenties. Dat wordt een prachtig dagje sturen!

Mijn broer rijdt ook, maar dan in groep 1. Hij heeft dit "uitje" geïnitieerd. Hopelijk rijden nog meer mensen van ons vriendengroepje mee. Behalve Dick allen beginners. Dat zou een gaaf dagje uit worden.

Enkel, duimen voor mooi weer! Dus duim effe mee ;)
 
Nog 26 dagen tot vertrek naar IOM TT races. Ben benieuwd Guy Martin op BMW en zoals hij zelf aangeeft zijn laatste TT.
En in de Supersport races op de Triumph! *D

flat,800x800,075,f.jpg


Kort om, de BMW, waarop Michael Dunlop alle big bike races won, en de Triumph waarme Gary Johnson de eerste Supersport-race won en op weg was naar de tweede toen hij crashtte... beter materiaal gaat hij niet krijgen. Als 'ie ooit kon winnen... :}
 
Ik heb mijn allereerste circuitdag geboekt. Ergens in juli, op Zandvoort, op de 929. Niks mis met de NC30 hoor, maar als ik de 929 overhoop rij kan ik op elke straathoek een nieuwe kopen ;) Omdat ik nooit eerder een circuitdag gereden heb, moet ik verplicht in groep 4 rijden. Maar dat zou ik sowieso gedaan hebben, ik heb geen pretenties. Dat wordt een prachtig dagje sturen!

Mijn broer rijdt ook, maar dan in groep 1. Hij heeft dit "uitje" geïnitieerd. Hopelijk rijden nog meer mensen van ons vriendengroepje mee. Behalve Dick allen beginners. Dat zou een gaaf dagje uit worden.

Enkel, duimen voor mooi weer! Dus duim effe mee ;)
Cool! *O*

Ik wil ook nog steeds 's :/ Alleen zo duur...
 
Moet je maar een keer met de Landelijke motordagen, 56€ geloof ik. Mag je 20 min rijden.

:X

En dan mag je waarschijnlijk blij zijn dat je in die 20 minuten ook daadwerkelijk 5 rondjes gereden hebt. B|
Is echt wel ff wat anders dan vrij rijden zonder achter een marshall "geparkeerd" te worden. :(
 
:X

En dan mag je waarschijnlijk blij zijn dat je in die 20 minuten ook daadwerkelijk 5 rondjes gereden hebt. B|
Is echt wel ff wat anders dan vrij rijden zonder achter een marshall "geparkeerd" te worden. :(

Je mag vrij rijden ;), daarin heb ik 9 laps gereden. Was mijn eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
Jongens Ik ga afscheid nemen hier ;(

zal nog wel meelezen maar ik heb geen nc30 meer...Zoals de meesten al wel begrepen hadden heb ik mijn bike aan Roel verkocht.. Ik wilde na 11jr wat anders...

Ik heb nu een bmw k1200r :]



ik heb nog een achterbok over voor de liefhebber...pm ff als je er meer van wil weten. :W
 
Jongens Ik ga afscheid nemen hier ;(

zal nog wel meelezen maar ik heb geen nc30 meer...Zoals de meesten al wel begrepen hadden heb ik mijn bike aan Roel verkocht.. Ik wilde na 11jr wat anders...

Ik heb nu een bmw k1200r :]



ik heb nog een achterbok over voor de liefhebber...pm ff als je er meer van wil weten. :W

Bij een afscheid hoort een afscheidsfilmpje. :9~
Een paar jaar geleden hebben Gr@spol en ik in Luxemburg de bandjes weer mooi rond gereden.

full


Toen wist ik het al: dit blokje wil ik hebben. _O-

Afscheid van een NC30 ;( ;(


Maar straks leeft dit fietsje verder als:

full



 
Laatst bewerkt:
Jongens Ik ga afscheid nemen hier ;(

zal nog wel meelezen maar ik heb geen nc30 meer...Zoals de meesten al wel begrepen hadden heb ik mijn bike aan Roel verkocht.. Ik wilde na 11jr wat anders...

Ik heb nu een bmw k1200r :]



ik heb nog een achterbok over voor de liefhebber...pm ff als je er meer van wil weten. :W
Ik ga je verkassen naar de ereleden :) :Y
 
Ha Thierry,

Welke meet & greet?

Er is wel een kleine, onvoorziene omstandigheid. Zaterdag heb ik beste klapper gemaakt met een motorscooter (niet lachen: 1000cc 270kg.) Zondag ben ik weer ontslagen uit het ziekenhuis, maar voorlopig zit ik in de lappenmand. Ik kan iig nauwelijks lopen en nergens in/op rijden, dus ik moet leren mezelf te vermaken.
 
bij ons in HHW *O* ik heb een zeer mooie route over de Noord-Hollandse dijkjes uitgezet, waar de 400's de grotere lompe jongens volledig aan snot rijden.
 
Ha Thierry,

Welke meet & greet?

Er is wel een kleine, onvoorziene omstandigheid. Zaterdag heb ik beste klapper gemaakt met een motorscooter (niet lachen: 1000cc 270kg.) Zondag ben ik weer ontslagen uit het ziekenhuis, maar voorlopig zit ik in de lappenmand. Ik kan iig nauwelijks lopen en nergens in/op rijden, dus ik moet leren mezelf te vermaken.
Jezus Karl was wel even schrikken, hoop dat alles weer goed komt, veel beterschap. Maar dat je nergens in/op kon rijden dat wisten we al ;) ;) ;) grapje, sorry kon het niet laten nogmaals beterschap.
 
13 juni. Wie weet, zou mooi zijn als ik dan al opgeknapt ben. Maar ik betwijfel het.

Chris, ik heb 'm al meer gehoord. Dat je niet kan rijden wisten we al en lopen houd je toch niet van. Kan ik best hebben hoor ;)

Het komt wel weer goed. Behalve de motorscooter heb ik niks gebroken. Maar ik heb wel ernstige schaaf/brand/vleeswonden, vooral aan m'n rechter been. Voordat ik weer een motorpak aan kan ben ik wel een poosje verder, vrees ik. Tot die tijd ben ik blij als ik weer kan autorijden, want ik ben nu wel érg immobiel. Lopen zou ook fijn zijn.

Inderdaad, ik had m'n motorpak wel aan alleen gemakshalve de motorbroek niet. Ach, proefritje van een paar minuten, wat kan er gebeuren? Ik kan zó op een voorlichtingsposter.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte Karl!

Roel, waar ging jij altijd heen in Luxemburg? Ben paar daagjes vrij en wil vrijdag op zaterdag daar even rijden. Je mag mee als je tijd hebt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan