ZX9R uit 1998 welke uitlaten passen erop?

mboomen

MF'er
21 feb 2007
135
0
Sint-Oedenrode
Ik heb een ZX9R uit 1998 en ik vroeg me af welke uitlaten er allemaal oppassen? Standaard zit er een bolt-on op welke met 3 moeren bevestigd is.
Passen er ook uitlaten op welke eigenlijk bestemd zijn voor nieuwere modellen?
 
Alles waar de 3 bolt-on gaten op dezelfde plek zitten :Y
Dus gaten/afstanden opmeten en vergelijken?

Of verwacht je stiekem dat iemand hier een lijstje met merken/modellen heeft die allemaal op jouw motor passen?
(Voor zover ik weet hebben autisten iets met treinen, niet met uitlaten van zx9r O-) )
 
ja dat vroeg ik mezelf ook al af, wat past nou ? Heb zelf een bandit 1200 uit 1997 ook met een 3 bolts aansluiting . Maar heb het idee dat het gat waar de gassen langs gaan veel wijder is dan van bv een zx9r ? Zijn er bv adapters voor op de markt ?
Stel dat je een 3 bolts aansluiting hebt en je hebt een 4 bolt demper, bestaan hiervoor adapters of moet je zelf aan de slag ? En als ze bestaan waar zou je deze adapters kunnen bestellen ?
 
Ik heb een ZX9R uit 1998 en ik vroeg me af welke uitlaten er allemaal oppassen? Standaard zit er een bolt-on op welke met 3 moeren bevestigd is.
Passen er ook uitlaten op welke eigenlijk bestemd zijn voor nieuwere modellen?
Daar passen nog heel wat uitlaten op hoor. Maar alleen alles van 1998-2001. Nieuwere modellen niet. Maar daar zitten best nog wel wat strakke modelletjes tussen.
 
ja dat vroeg ik mezelf ook al af, wat past nou ? Heb zelf een bandit 1200 uit 1997 ook met een 3 bolts aansluiting . Maar heb het idee dat het gat waar de gassen langs gaan veel wijder is dan van bv een zx9r ? Zijn er bv adapters voor op de markt ?
Stel dat je een 3 bolts aansluiting hebt en je hebt een 4 bolt demper, bestaan hiervoor adapters of moet je zelf aan de slag ? En als ze bestaan waar zou je deze adapters kunnen bestellen ?
Waarom zou je dat zo doen als er passende uitlaten leverbaar zijn?
 
Nee ik heb nu een bos pijp onder m`n bandit die ziet er redelijk uit maar heb ook nog een bijna nieuwe en kortere race pijp liggen met 4 bouts aansluiting (is eigenlijk voor zx12r) . Dus vroeg me af bestaan er geen adapters van 3 gats naar 4 gats anders ga ik zelf aan de slag. Absoluut geen winstmarges of in die richting denkend :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan