Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Gisteren mee gereden bij Goedhart, vind het echt een mooie en gave fiets. Vooral het geluid is top voor een standaard pijp. Stuurt super en is erg comfortabel. Voor de looks moet je hem in het echt zien, vind hem verreweg het mooist in het rood/zwart.

Alleen de gasreactie is letterlijk en figuurlijk "ruk", wat ik erg jammer vind. Niet gewend van de Soezen die ik heb gehad. Staat desalniettemin wel op de shortlist nu...
 
he, John

heb je mijn "oude" bmw nog ??

heb net de gsx-s 1000 in matt grey besteld

Jan


ideaal daar inrijden, gaaf ! :}

Dure spul is al van de bmw, van de week te koop zetten dus het kan snel gaan.
Als het me te lang duurt dan kan ik hem nog inruilen, ik kreeg er geen verkeerde prijs voor.

Mocht iemand dus iemand weten die een S1000RR zoekt, doorsturen naar mij ;)
 
he, John

heb je mijn "oude" bmw nog ??

heb net de gsx-s 1000 in matt grey besteld

Jan
Jan,

Ik denk dat je de verkeerde John voor je hebt, ik heb de bmw wel van iemand particulier gekocht maar volgens mij niet van jou :)

Er is wel veel reactie maar ook veel gelukzoekers en mensen die denken dat ik voor snel geld ben en zo laag gaan zitten met een bod.
Ik wacht het lekker een maandje tot 6 weken af en als er niemand is die er de prijs voor betaald die ik ervoor wil hebben dan ruil ik hem in :Y
 
Jan,

Ik denk dat je de verkeerde John voor je hebt, ik heb de bmw wel van iemand particulier gekocht maar volgens mij niet van jou :)

Er is wel veel reactie maar ook veel gelukzoekers en mensen die denken dat ik voor snel geld ben en zo laag gaan zitten met een bod.
Ik wacht het lekker een maandje tot 6 weken af en als er niemand is die er de prijs voor betaald die ik ervoor wil hebben dan ruil ik hem in :Y

Dan is het seizoen al bijna voorbij. :+ Ik zou niet kunnen wachten... *D
 
Jan,

Ik denk dat je de verkeerde John voor je hebt, ik heb de bmw wel van iemand particulier gekocht maar volgens mij niet van jou :)

Er is wel veel reactie maar ook veel gelukzoekers en mensen die denken dat ik voor snel geld ben en zo laag gaan zitten met een bod.
Ik wacht het lekker een maandje tot 6 weken af en als er niemand is die er de prijs voor betaald die ik ervoor wil hebben dan ruil ik hem in :Y

Einde van de maand krijgen mensen hun vakantiegeld en dan staat je mailbox vol.
Nog even geduld.
 
Gisteren is er iemand wezen kijken, die wil er maandag omkomen.
Ik wacht even af totdat die echt weg is, dan direct naar de motorzaak om de GSX-S te bestellen 8-)

Ik laat het jullie weten :Y
 
Ik duim voor je *D
maandag is woensdag geworden maar de man klinkt serieus, denk dat het goed gaat komen :)
Hij is tenslotte al wezen kijken dus hij weet wat die gaat kopen.

@Relentless, ja van Seppe begreep ik 2 weken geleden dat de importeur nog best wat had staan maar dat ze best goed verkochten, ik laat van te voren wel even bellen of de rood/zwarte er staat.
 
Hoe zit het trouwens met de lak op de tank ?
Ik weet van de 1000 K7 en de K8 dat die niet al te best was, zeker op zwart zag je al snel dat het dof werd.

Hebben jullie al doffe plekken en is het dus aan te raden gelijk folie te plakken of valt het mee en lijkt de lak op de tank beter te zijn al enkele jaren geleden ? :)
 
als het hetzelfde gaat als bij de 1000 dan moet er 1 kabel uit de cdi getrokken worden, of doorgeknipt worden, pin trekken is uiteraard het meeste nette.

Ik ben benieuwd naar volledige systemen van Yoshimura, Arrow en Akrapovic 8-)

error melding Heb ik al geprobeerd met de originele uitlaat, helaas zonder resultaat.
van Akra al mail gehad ,komt full system net zoals IXIL,prijs nog onbekend.
uiteraard complete van titanium en oplossing voor foutmelding.
wel vandaag zonder einddemper gereden geluid is 116 dB ,maar hikken/inhouden is bijna weg,waarschijnlijk nog een RB of PC en het is weg.
met full system waarschijnlijk geheel weg.
 
maandag is woensdag geworden maar de man klinkt serieus, denk dat het goed gaat komen :)
Hij is tenslotte al wezen kijken dus hij weet wat die gaat kopen.

@Relentless, ja van Seppe begreep ik 2 weken geleden dat de importeur nog best wat had staan maar dat ze best goed verkochten, ik laat van te voren wel even bellen of de rood/zwarte er staat.

blijf toch maar voorzichtig met die kopers aan de deur :X

heb beide nu gezien, vind de blauwe ook niet verkeerd, hij is alleen wel erg blauw, met wat carbon er voor in de plaats is die denk top
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan