geen stofring bij conische balhoofdlagers

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
Beste,

Ik heb nieuwe conische balhoofdlagers besteld, hier zitten geen stofringen bij.

Waar kan ik originele balhoofd stofringen bestellen?
Waarom worden deze niet bijgeleverd bij de conische lagers?
Het viel mij al op dat bij meerdere conische balhoofd sets de stofringen niet worden meegeleverd.

Motor is een FT500 uit 83, er zit weliswaar een voorvork van een cbr900rr in maar de stofringen gaan om de aansluiting met het frame dus ik denk dat ik wel de ft stofringen moet hebben. (stuurpen is hetzelfde)

groeten Paul
 
Oh en het schijnt ook (ik heb ze nog nooit gezien maar via via) dat er hier en daar wel eens Honda op de voorkant van een winkel staat.

Ik heb ook ergens vernomen dat 9999 van de 10000 Honda motorfietsen met 0km op de klok zijn vertrokken uit zo'n soort winkel.

Maar dat heb ik ook maar ergens gehoord.

Wie weet zou je daar niet alleen complete motoren maar ook losse onderdelen kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Zitten bijna nooit stofringen bij het lagersetje, die moet je altijd los bestellen, zijn namelijk ook wel weer eens anders per type motor.
Stofringen kan je bij elke motorzaak bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Het MF techniek gedeelte zit zoals gewoonlijk weer eens vol met debielen, prutsers en amateurs. Kapiteinkoek let tenminste op en weet uit een oud topic dat het komische lagers heet en geen conische lagers.

Sowieso als je genoeg rijdt zal je motor niet verstoffen en heb je die stofringen uberhaupt niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Het MF techniek gedeelte zit zoals gewoonlijk weer eens vol met debielen, prutsers en amateurs. Kapiteinkoek let tenminste op en weet uit een oud topic dat het komische lagers heet en geen conische lagers.

Sowieso als je genoeg rijdt zal je motor niet verstoffen en heb je die stofringen uberhaupt niet nodig.

:^

Lord Of The Rings: starring MrHawkeye-balhoofje

en vergeet het bier niet he...
 
Het MF techniek gedeelte zit zoals gewoonlijk weer eens vol met debielen, prutsers en amateurs. Kapiteinkoek let tenminste op en weet uit een oud topic dat het komische lagers heet en geen conische lagers.

Sowieso als je genoeg rijdt zal je motor niet verstoffen en heb je die stofringen uberhaupt niet nodig.

nee het is alleen zo jammer dat dan ook al je vet uit je lagers loopt '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan