Suzuki savage ls650 1992

Stiers52

Rookie
18 mei 2015
7
0
Tienen belgie
Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw en zit met een vraagje. Hoop dat er leden zijn die mij kunnen helpen. Ik heb een suzuki savage 650 gekocht. Dit is mijn eerste motor. Maar had er nog een beetje werk Aan. Ik heb alle darmen kunnen aansluiten. Maar er is één darm die ik niet weet hoe aan te sluiten. Deze darm vertrekt vanuit mijn cilinderkop rechts bovenaan. Weet niet waar die heen zou moeten. Heb al wat opgezocht en zag dat die precies naar mijn luchtfilterhuis zou lopen. Ik heb dit nog niet aangesloten omdat ik ook niet zeker ben dat dit klopt. Kan iemand mij aub helpen. Ik ga straks proberen om een foto te trekken.
Mvg jonathan
 
Een darmke met een binnenmaat van ongeveer 17 mm?
Dat is de carterventilatie, die hoort aan de bovenkant van het luchtfilter.


Op dit plaatje midden op het glimmende sierstukje.
LS650-S40_0068.jpg
 
Dat is het. Had al een foto getrokken maar krijg ze niet geplaatst omdat ze te groot zijn. Even zoeken hoe ik dat in de toekomst moet doen. Bedankt voor de snelle reactie. Nu kan ik verder. Vind ik tof zo een forum als je met vragen zit :-)
Mvg jonathan
 
Het darmke bevestigd maar nu merk ik dat er een ijzer busje in de darm steekt. Ik krijg hem er niet over. Zou het kunnen dat die datm verkeerd gezet is. Dat de kant met het ijzer busje op de cilinderkop moet aangesloten worden omwille van verbranden van het darmke te voorkomen. Of ben ik mis. Ik vraag het liever even.
Mvg jonathan
 
Aan 1 uiteinde van het darmke zit een stalen busje in de darm. Ik dacht dat dit was voor over de nippel te schuiven. De nippel op de cilinderkop. Ik dacht misschien dat de vorige eigenaar het darmke verkeerd had gezet. Want het uiteinde met stalen busje kwam te zitten op mijn luchtfilterdoos. Ik dacht dat het stalen busje ter bescherming was voor het darmke niet te verbranden. Misschien word die nippel wel warm op de cilinderkop. Maar het uiteinde met busje schuift ook niet op de nippel van cilinderkop. Snap je het ongeveer? Ik vind niet hoe ik fotos kan uploaden. Ze zijn steeds te groot. Heb het bestand al verkleind maar haalt niets uit..
Jonathan
 
Terug
Bovenaan Onderaan