Honda VT/VTX shadow topic deel 2

Ook weer een paar daagjes bezig geweest. Er komt vorm in.
De accubak zit in de achterbrug. Bobines onder de tank.
Nu de rest van de elektra nog wegwerken. *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Helaas moet ik mijn shadow VT1100 uit 1986 te koop gaan zetten. Door rugklachten kan ik er helaas niet meer mee rijden.
Nu was ik al langere tijd bezig om de motor een beetje lichter te maken dus er ontbreken al aardig wat onderdelen.
Motorisch heeft hij me nog nooit laten staan, (een keer met een lege accu...) maar het uiterlijk van de motor is toch wel zo dat ik hem nooit op slot hoef te zetten.

Daarom ga ik de motor maar in onderdelen verkopen. De motor zit momenteel nog volledig in elkaar dus mocht iemand een onderdeel zoeken hoor ik dat graag.

De onderdelen die helaas niet meer bruikbaar zijn zijn de uitlaten, schetsplaten, zadels, sissybar, het rechter afdekkapje en het frame. De tank heeft wel glijschade.
Voor de rest is het allemaal wel werkend maar heeft even een poetsbeurt nodig.
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb sinds kort een vt750c2 uit '97 en ik vroeg me af of iemand weet hoeveel hij verbruikt.. kan het nergens op internet vinden.
 
Hey, ik heb sinds kort een vt750c2 uit '97 en ik vroeg me af of iemand weet hoeveel hij verbruikt.. kan het nergens op internet vinden.

De 1 liter op 20 km redt je met variërend binnen/buiten bebouwde kom zeker. Binnen bebouwde kom en veel 60 a 80 wegen red je 1 op 22 ook zeker. Rijd je lange tijd 130 (140 op teller) dan verbruikt ie zeker 1 op 13 (ik spreek uit ervaring).

Ik hoop dat je er wat aan hebt! :]
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb sinds kort een vt750c2 uit '97 en ik vroeg me af of iemand weet hoeveel hij verbruikt.. kan het nergens op internet vinden.
Je gaat rijden, houd bij hoeveel je tankt en hoeveel km's je daarmee doet.

Even een berekeningetje, en je weet wat je motor verbruikt :)
 
ik heb een 1100 C3 en rijdt tussen de 1:17 en 1:19.
Een 750 C2 zal ongetwijfeld iets zuiniger moeten zijn gezien het lagere gewicht.
 
Heeft er hier iemand toevallig nog mooie mat zwart gepoedercoate velgen liggen voor een vt 600? Of weet iemand of het ook een probleem is om ze met spaken en al te laten poedercoaten met alleen de lagers er uit natuurlijk?
 
Heeft er hier iemand toevallig nog mooie mat zwart gepoedercoate velgen liggen voor een vt 600? Of weet iemand of het ook een probleem is om ze met spaken en al te laten poedercoaten met alleen de lagers er uit natuurlijk?

Ik wil mijn velgen ook laten coaten. Inderdaad lagers eruit en verder is het geen probleem zover ik weet.
 
Ik ben opzoek naar een set lagers voor mijn achterbrug van een vt 600. Wie kan mij hier aan helpen?
Zitten er vier in, twee soorten.
Ook dustseals nodig?

Kan elke hondadealer voor je bestellen.
Via cmsnl.com kun je wellicht de maten achterhalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan