Vmax knipperlichten voor werken andersom

moreneedforspeed

Die hard MF'er
3 nov 2009
288
0
Ommen
Net een Vmax 1200 uit 2000 aangeschaft. Prachtige motor, maar bij thuiskomst bleken de knipperlichten voor precies tegenovergesteld te werken. Geen zin om hiervoor weer terug te rijden naar de vorige eigenaar (80km). Kan iemand mij helpen hoe ik dit zelf op kan lossen?
 
Uit Engeland ingevoerd? :+

Zadel en kontje eraf onder "kont"gedeelte zit stekkerverbinding voor achterlicht en knippers. Wissel de knipper stekkers eens om. Zadel krijg eraf door onder het verhoogde ruggedeelte van zadel aan de twee ringen onder aan iedere zijde langs spatbord te trekken. Zadel gedeelte klapt omhoog en kun je twee boutjes aan zijkant losdraaien en zadel loshalen. Dan twee boutjes van passagierzit losmaken zie je de stekkerverbinding.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Dank Vampiremax. Ze knipperen idd kruislings. Nu is het wel zo dat de achterknippers de juiste richting aangeven terwijl de voorste knippers de tegengestelde richting op knipperen. Los ik dat op de goede manier op met jouw tip?
 
Opgelost! De tip van Vampiremax werkte achter, maar toen had ik alles links als ik rechtsaf wilde en andersom. Achter dus maar weer teruggeplaatst zoals het was en de voorlampen weggehaald. Daar zitten dezelfde draden als achter voor de knipperlichten. Groen en bruin omgedraaid en alles werkt weer perfect.
 
Opgelost! De tip van Vampiremax werkte achter, maar toen had ik alles links als ik rechtsaf wilde en andersom. Achter dus maar weer teruggeplaatst zoals het was en de voorlampen weggehaald. Daar zitten dezelfde draden als achter voor de knipperlichten. Groen en bruin omgedraaid en alles werkt weer perfect.
Fijn dat je het nog even laat weten :Y

Ik was al wat ongerust, aangezien het best een stevige en moeilijke klus is. Ik ben iig blij dat alles goed is gegaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan