Blok probleem Zzr1100

Iron

Rookie
13 mei 2015
6
0
Hallo ja weer het zoveelste blok probleem.!
Ik heb een zzr1100 bwj 92 kreeg vande week een sterk ratelend/tikkend geluid linker zijde blok nokkenas ketting gecontroleerd etc.
Vermoet dat het 3 bic end lager is leek wel of ze met een hamer....... ;(
Kreeg hem ook steeds moeilijker lopend.
vandaag anderblok gekocht van 93 met 34000km moest oke zijn.
Thuis blok schoon gemaakt, bougies eruit beetje olie in bougie gaten en toen ik hem wilde rondtornen ging dit maar een halve omwenteling, hoorde een tik vermoedelijk aan rechterzijde versnellingsbak.
Maakt geen verschil in zijn neutraal of in een versnelling.
Wie weet raad!!
Zit nu best wel in een dipje |(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb carter opgemaakt ziet er goed uit, dus denk dat het klep(pen) gaat liggen.
Ga hem zeker terug brengen.
Ga nu mijn eigen blok bekijken .
 
Ik kijk weer eens sinds lange tyd op motor-forum en zie jouw verhaal voorbijkomen , ik heb hier nog een zzr staan , was de bedoeling om te gebruiken voor projektje maar nooit van gekomen , ding ziet er niet uit maar blok is goed , lopend te horen /zien.....mag je hebben voor 150 euro , ik haal alleen de uitlaten er af dan..mischien wat voor je ? O-) mijn vrouw wil hem graag uit de tuin weghebben namelijk , teveel oud ijzer verzameld laatste jaren. 8-)
 
Misschien, ga morgen eerst ff bellen, maar ik houd het in mijn achterhoofd moet wel in de buurt zijn en eingenlijk wil ik alleen een goed blok.
Je gaat er van horen
 
Bougies had ik er uit gehaald beetje wd40 in de cylinders en proberen rond te tornen ging een halve slag.
carter deksel eraf zag er als nieuw uit, de versnellingsbak was weleens eerder open geweest.
Mijn eigen blok is het 3de bikend kapot lag veel brons in het carter deksel.
Heb het blok altijd goed warm gereden en olie peil op max, dure olie er in en toch de pineut.
ben er ongeveer 1 half jaar bezig geweest om op teknappen en nog geen 500km nu dit........
wordt je niet vrolijk van
 
:) Hey Ron ,
ik had je mailtje beantwoord van de week , maar verteld dat het een gpz1000rx blok was in mijn zzr , dat kan niet natuurlijk , het is een zx10 blok , is identiek aan de zzr op 100cc en 7 pk na dan.
Hoor het wel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan