knee-pads op je pak

***Timber***

MF'er
2 aug 2002
52
0
Groningen
Ik heb "nog" een motorpak zonder knee-pads |(

Weet iemand een goed adres om ze op te laten zetten, want je laat iedereen aan je pak zitten, toch? O-)
 
Ik ben voor reparatie van mijn pak bij 'De Zilveren Naald' in Veenendaal geweest. Is goed bevallen. Misschien dat zij het doen? Ze doen iig allerhande reparaties en verbouwingen aan motor pakken.
 
Heb je zelf de plaats aangewezen op je pak? Enne moest je zelf het klitteband leveren?
`de plek waar ze moesten komen was niet zo moeilijk omdat ik er doorheen was gegaan
over de straat
en ja het velcro heb ik zelf gekocht
6,95 bij aad van kekem
maar ik had voor de zekerheid toch ff gespiekt bij een ander pak
en afgetekend
maar die lijn heeft hij niet genomen
heeft het op eigen initiatief gedaan en moet zeggen keurig gedaan
 
`de plek waar ze moesten komen was niet zo moeilijk omdat ik er doorheen was gegaan
over de straat
en ja het velcro heb ik zelf gekocht
6,95 bij aad van kekem
maar ik had voor de zekerheid toch ff gespiekt bij een ander pak
en afgetekend
maar die lijn heeft hij niet genomen
heeft het op eigen initiatief gedaan en moet zeggen keurig gedaan

Heb jij het adres van "Hakkebar Bolle"?
 
Hallo OMA :W ,


Ik heb een leren motorpak gekregen waar deze niet op zitten. Er zit wel een soort van zachte bescherming bij de knieën aan de binnenkant.

Als ik naar een kleermaker hier in de buurt ga en vraag of die er klittenband op kan naaien dan zegt die vast ja. Ik heb echter zo mijn twijfels of die wel ervaring hebben met motorkleding hebben. De kleermaker waar ik wel eens kom heb ik zo het idee van niet. :+

Moet die zachte bescherming bijvoorbeeld blijven zitten of er uit?

Weet iemand in de omgeving van Amsterdam waar je op een leren broek klitteband kan laten naaien voor knee pads? Liefst een motortoko die dus weten wat voor kledingstuk ze in hun handen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan