Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Te koop:

Z.G.A.N - EJK Module GEN 3,5 + BMC Racefilter ZX6R 2009 t/m 2015.

De EJK Module word gefabriceerd door Mark Dobeck van Dobeck performance (de grondlegger van Dynojet!) en is een zeer goede en doeltreffend Fuel Controller.

De EJK maakt gebruik van alle functies die de ECU zelf heeft zonder een TPS signaal nodig te hebben.
Kort gezegd de EJK stuurt de ECU aan i.p.v. de injectoren.
Op deze manier heeft de EJK ook alle kernvelden die de ECU ook heeft.
Deze controller werkt - on the Fly - of te wel tijdens het rijden kan je deze bedienen en veranderen mocht je dat willen.

Dynojet van de Meer in Uithoorn is zeer ervaren met het gebruik en afstellen van de EJK module.

De spullen hebben maar +/- 1000km op de motor gezeten, gaan weg omdat de ZX6R in de verkoop staat.

Prijs: €225,-

Zie marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Heb er ook een van de twee verkocht :)

Eindelijk weer wat meer ruimte in de schuur :+


@Niels. Even goed lezen. Je reactie mag wel wat minder...
 
Heb er ook een van de twee verkocht :)

Eindelijk weer wat meer ruimte in de schuur :+


@Niels. Even goed lezen. Je reactie mag wel wat minder...

Wat zou ik goed moeten lezen dan?

Er kan toch gewoon ter zake gereageerd worden, als je er niks mee hebt verder is geen reactie mischien nog wel het meest op zijn plaats ;)
 
Wat zou ik goed moeten lezen dan?

Er kan toch gewoon ter zake gereageerd worden, als je er niks mee hebt verder is geen reactie mischien nog wel het meest op zijn plaats ;)
Dan moet je niet op een forum wat plaatsen. Maak dan een apart topic aan in te koop. En wie zegt er dat hij op jouw bericht reageert. Hij quote je toch niet? :?

Beetje normaal reageren kan ook. :z
 
gaat iedereen hier zijn 6 verkopen |(

Mijn ZX6 bied ik hier niet aan vriend, alleen onderdelen die in dit topic zeker tot zijn recht komen,
met je iedereen... :r
De spullen hebben maar +/- 1000km op de motor gezeten, gaan weg omdat de ZX6R in de verkoop staat.

Prijs: €225,-

Zie marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
gaat iedereen hier zijn 6 verkopen |(

Wel de spullen mar nie de motor hier aanbieden :?
 
ik heb een vraagje.
Ik heb twee ZX636R 2005/6.
ik had vaste wielspacers besteld, maar achteraan metende originele spacers 21,5 kant van tandwiel en kant van remschijf 18mm.
Nu ontvangen ik de bestelde vaste spacers en deze meten 23,5 en 16mm.
Ik meld dit aan de verkoper en hij verstuurt mij andere nieuwe met de juiste metingen.
Haal ik mijn achterwiel uit mijn tweede zx636r en blijken er daar spacers in te zitten van 23,5 en 16mm??
ik snap niet tweede zelfde modellen met verschillende maten van spacers voor het achterwiel?
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Weet iemand de maten van zijn spacers?

Mvg,

Kris
 
blijkbaar zijn de 23,5 en 16 mm spacers voor model 2007/8, dus hoe die in een model 2005/6 komen is mij een raadsel.
Ik vind op eerste zicht geen verschil in de achterbruggen van mijn twee ZX6R 2005/6.
Want ik dacht dat er misschien een achterbrug van een 2007/8 was ingebouwd in die tweede 6.
Is er iemand die weet hoe ik het verschil kan zien tussen een achter brug van beide modellen?

mvg,

Kris

ik heb een vraagje.
Ik heb twee ZX636R 2005/6.
ik had vaste wielspacers besteld, maar achteraan metende originele spacers 21,5 kant van tandwiel en kant van remschijf 18mm.
Nu ontvangen ik de bestelde vaste spacers en deze meten 23,5 en 16mm.
Ik meld dit aan de verkoper en hij verstuurt mij andere nieuwe met de juiste metingen.
Haal ik mijn achterwiel uit mijn tweede zx636r en blijken er daar spacers in te zitten van 23,5 en 16mm??
ik snap niet tweede zelfde modellen met verschillende maten van spacers voor het achterwiel?
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Weet iemand de maten van zijn spacers?

Mvg,

Kris
 
blijkbaar zijn de 23,5 en 16 mm spacers voor model 2007/8, dus hoe die in een model 2005/6 komen is mij een raadsel.
Ik vind op eerste zicht geen verschil in de achterbruggen van mijn twee ZX6R 2005/6.
Want ik dacht dat er misschien een achterbrug van een 2007/8 was ingebouwd in die tweede 6.
Is er iemand die weet hoe ik het verschil kan zien tussen een achter brug van beide modellen?

mvg,

Kris

velgen zijn identiek van de 05/06 en 07/08. Waarschijnlijk is er bij de andere 6 een 07/08 wiel geplaatst met bijbehorende spacers en staat dat wiel dus 2mm opzij in verhouding met de andere 6
 
nu de goeie spacers , dus in beide de zelfde geplaatst.
Afstand buitenkant wiel, t.h.v lagers , en achterbrug is bij beide gelijk.
Daarvoor was dit dus 2mm verschil. bij de ene.
Zatten dus gewoon verkeerde spacers tussen als ik het goed begrijp.

velgen zijn identiek van de 05/06 en 07/08. Waarschijnlijk is er bij de andere 6 een 07/08 wiel geplaatst met bijbehorende spacers en staat dat wiel dus 2mm opzij in verhouding met de andere 6
 
nu de goeie spacers , dus in beide de zelfde geplaatst.
Afstand buitenkant wiel, t.h.v lagers , en achterbrug is bij beide gelijk.
Daarvoor was dit dus 2mm verschil. bij de ene.
Zatten dus gewoon verkeerde spacers tussen als ik het goed begrijp.

Zo klinkt het wel ja.
 
:W

Topic krijgt een gezelige boost lees ik :')

Krijg ik vanavond toch zomaar Mile Pajic himself aan de deur.
Hij wilde me wel van mijn Akra afhelpen.
Helaas moest ik zelf werken.

Ondanks de positieve input van N!els is het hier nog steeds erg stil -O-
 
zo...das een tijdje geleden. Zie dat een paar bekenden hier nog wel aanwezig zijn :P Lees af en toe wel mee, maar topic gaat zo te zien niet zo hard meer als eerst.

zaterdag kijken voor een 2009 6 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan