injectoren schoonmaken

radja

MF'er
16 mei 2005
34
0
nijmegen
Goede morgen,

Weet iemand misschien hoeveel volt ik op de injectoren moet zetten om deze open te laten gaan,ik wil ze namelijk Schoonmaken.
Ik heb een aantal baterij geprobeerd maar dat werkt niet en waarmee kan ik ze schoonmaken ikheb gehoord dat het met remreiniger kan vande action of moet het met iets anders?
Ik heb een suzuki gsxr srad uit 1998 alvast bedankt bedankt.
Gr Radja
 
Goede avond,

Het probleem is opgelost ik heb de brandstofpomp uit de tank gehaald en tot mijn verbazing zag ik dat de slang van het pompje naar het filter er maar half opzat,daardoor kon hij geen druk opbouwen.

Even een opmerking. Als dat slangetje er maar half op zat, dan moet er dus benzine uit gespoten hebben. Je moet een vrij verwoestte neus hebben als je dat niet ruikt. Die benzinelucht had dus al alarmbellen moeten laten rinkelen. Een motor hoort nooit naar onverbrande benzine te stinken (tenzij hij verzopen is, dan is het te verwachten ;)).

Dit is ter leringh ende vermaek. Pas ontzettend op met een motorfiets die naar benzine stinkt. Je wil dit niet tijdens het rijden meemaken *D :

 
Laatst bewerkt:
Even een opmerking. Als dat slangetje er maar half op zat, dan moet er dus benzine uit gespoten hebben. Je moet een vrij verwoestte neus hebben als je dat niet ruikt. Die benzinelucht had dus al alarmbellen moeten laten rinkelen. Een motor hoort nooit naar onverbrande benzine te stinken (tenzij hij verzopen is, dan is het te verwachten ;)).

Dit is ter leringh ende vermaek. Pas ontzettend op met een motorfiets die naar benzine stinkt. Je wil dit niet tijdens het rijden meemaken *D :


Haal even die carburateurmotoren uit je hoofd en denk aan een injectiefiets. Daar zit de pomp in de tank, en zorgt een losgeschoten slang enkel voor wat meer wervelingen in je tank en een gebrek aan brandstofdruk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan