Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Mijnes
full
 
Ik ben er ook weer bij.

Gerke, ik ben ook wel benieuwd.
Mijn SPyball is ook defect, ik ga hem er helemaal tussenuit halen.
Alleen is dat volgens mij best wel een berg werk.

Helaas van Gerke niets meer gehoord.

Vandaag heb ik mijn Spyball alarm er helemaal tussenuit gehaald.
Het was even wat uitzoekwerk maar uiteindelijk wel te doen.
En het allerbelangrijkste, de Blackbird doet het weer :)

Mocht iemand meer willen weten dan hoor ik het wel.
 
Heren/ Dames,

Nog in de aanbieding:
Een BB uit 97, helemaal origineel(muv gemonteerde gear indicator) met ook de originele km stand van 47000km.
In een opwelling gekocht want het is een geweldig rijdende motor;).

Alle slijtonderdelen vorig seizoen vervangen en dit jaar nog nauwelijks op gereden.
Wil er €2500,- voor hebben.

Interesse?
 
FF op Motorshopper knallen helpt ook :) evenals vermelden van kleur en foto's!
 
Laatst bewerkt:
Helaas van Gerke niets meer gehoord.

Vandaag heb ik mijn Spyball alarm er helemaal tussenuit gehaald.
Het was even wat uitzoekwerk maar uiteindelijk wel te doen.
En het allerbelangrijkste, de Blackbird doet het weer :)

Mocht iemand meer willen weten dan hoor ik het wel.


ik ben gisteren thuis gekomen van een weekje eifel.
motor doet het weer, het bleek toch niet de spyball te zijn ( weet nu wel hoe ik hem in de toekomst makkelijk kan omzijlen )
bleek een slechte massa draad in de kabelboom vanuit de ecu naar de hiss te zijn.
nieuwe losse draad aan laten leggen.

er werkt trouwens maar 1 handzender, de andere is nooit aangemeld, weet niet hoe ik dat zelf kan doen.
 
Laatst bewerkt:
mijn bb ruikt beetje als ik flink doortrek zeggen ze als ze achter mij rijden.

vroegen wanneer ik mijn bougies had vervangen.

heb hem gekocht met 36000 en heeft nu bijna 93000 en heb ze nooit vervangeen, evenals luchtfilter.
zou het daar aan kunnen liggen.
rijd verder goed. altijd ongeveer 1 op 15, op snelweg 1 op 16 lange afstanden
 
Laatst bewerkt:
Heren/ Dames,

Nog in de aanbieding:
Een BB uit 97, helemaal origineel(muv gemonteerde gear indicator) met ook de originele km stand van 47000km.
In een opwelling gekocht want het is een geweldig rijdende motor;).

Alle slijtonderdelen vorig seizoen vervangen en dit jaar nog nauwelijks op gereden.
Wil er €2500,- voor hebben.

Interesse?

een maand geleden in een opwelling gekocht? lekker blijven rijden joh! je gaat alleen maar meer houden van die motor :]
 
Heren/ Dames,

Nog in de aanbieding:
Een BB uit 97, helemaal origineel(muv gemonteerde gear indicator) met ook de originele km stand van 47000km.
In een opwelling gekocht want het is een geweldig rijdende motor;).

Alle slijtonderdelen vorig seizoen vervangen en dit jaar nog nauwelijks op gereden.
Wil er €2500,- voor hebben.

Interesse?
Ja, ik heb wel interesse (voor de handel).
Neem even contact met mij op (tijdens openingstijden).
 
mijn bb ruikt beetje als ik flink doortrek zeggen ze als ze achter mij rijden.

vroegen wanneer ik mijn bougies had vervangen.

heb hem gekocht met 36000 en heeft nu bijna 93000 en heb ze nooit vervangeen, evenals luchtfilter.
zou het daar aan kunnen liggen.
rijd verder goed. altijd ongeveer 1 op 15, op snelweg 1 op 16 lange afstanden
Dat is inderdaad veel te lang. Zelfs de iridium-bougies moeten na 48.000 vervangen worden, en het luchtfilter elke 24.000.
 
Dit is het meest extreme ruitje dat ik ooit heb gezien op een BB. Ik heb nu een standaard ruit en met mijn 1m89 komt de turbulentie onder m'n helm als ik goed rechtop zit, dus ik denk dat ik van andere ruitjes alleen maar meer herrie aan m'n kop krijg.
$_85.JPG
 
Even een vraagje, ooit is het hier voorbij gekomen een display om te zien of de sr en accu nog goed zijn, kan iemand mij de link geven?
Sorry, maar dat bestaat niet.
Je kan alleen een Voltmeter monteren om te zien of de laadstroom nog goed is, maar dat zegt niets over de accu.
Ikzelf gebruik 1 miniscuul ledje met een printplaatje erachter voor controle op zowel teveel als te weinig laadspanning. Is alles in orde, dan gaat het ledje uit na het starten.
 
Sorry, maar dat bestaat niet.
Je kan alleen een Voltmeter monteren om te zien of de laadstroom nog goed is, maar dat zegt niets over de accu.
Ikzelf gebruik 1 miniscuul ledje met een printplaatje erachter voor controle op zowel teveel als te weinig laadspanning. Is alles in orde, dan gaat het ledje uit na het starten.


Ok bedankt, dan is dat displaytje met verschillende ledjes dat hier voorbij gekomen is alleen maar geweest om te kijken of je accu vol is of niet denk ik dan...
 
Hoi!

Mijn CBR 1000F is kaduuk, dus ik ben nu dan maar op zoek naar een Blackbird, heb een leuke gevonden uit 1998.

Bos dempers (carbon)
Banden (recent vervangen)
Kettingset (recent vervangen)
40370km

Klinkt goed?
 
Dat hangt van de prijs af ;) Bovendien kunnen wij op basis van deze info natuurlijk niet echt veel zeggen. Zelfs een volledige advertentie is niet zaligmakend. Je moet een motor zien en de verkoper zien zegt vaak ook veel.

Het aanbod op MP is weer erg ruim, in allerlei prijsklassen, van allerlei bouwjaren en sommige zelfs minder dan 2.000 euro en de meeste zo rond de 2.500 euro.

Wil je carb of injectie? Standaard of aftermarket pijpen? Welke kleur? Welke prijs? Etc etc Of wil je gewoon een Blackbird met niet al te veel kilometers en recent vervangen slijtagedelen?
 
Laatst bewerkt:
Prijs: 3250

Ik wil een Blackbird die BLACK is. Voor de rest, hij moet rijden!
Maar, helaas de bovenstaande is al verkocht. Ik moet weer verder zoeken voor een goeie. Het budget echter is enorm beperkt. Eigenlijk is 2k al teveel, als iemand nog wat goeds weet voor echt el cheapo, heel graag!
 
gewoon op mp of op sp blijven zoeken.
ik had hier voor ook een 1000f uit 88
en rijd nu een bb uit2001 *O* en ik wil echt geen andere meer !! :N
 
Prijs: 3250

Ik wil een Blackbird die BLACK is. Voor de rest, hij moet rijden!
Maar, helaas de bovenstaande is al verkocht. Ik moet weer verder zoeken voor een goeie. Het budget echter is enorm beperkt. Eigenlijk is 2k al teveel, als iemand nog wat goeds weet voor echt el cheapo, heel graag!

http://link.marktplaats.nl/m930676165
Vraagprijs € 1.500,- voor een handige liefhebber. Zelfs het koplampglas lijkt BLACK.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij Frank nieuwe knipperlichten met running lights gekocht. Machtig mooi accessoire met een bak licht.

17387296043_08005666ea_z.jpg

17981358926_3abb82a907_z.jpg


Deze heb ik nu over. Clear knipperlicht units met chroom lampjes die oranje oplichten:

17840215550_c86746469b_z.jpg

Iemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan