Van suzuki gsx 600f 1993 (custum bike/cafe racer maken)

perryfrmt

Rookie
6 mrt 2015
14
0
Roermond
Hallo allemaal,

Ik heb rond gezocht maar niks gevonden..

Ik wil van mijn suzuki gsx600f een custum bike/cafe racer achtig design iets maken.

En wilde er eigenlijk een nieuwere voorvork inzetten van een Suzuki gsxr (goud kleurig)
zo dat hij van voren wat breder oogt.

Weet iemand toevallig als er z'n voorvork bijna 1 op 1 oppast.?
En waar zou ik verder nog rekening mee moeten houden?


Hopelijk kunnen jullie me helpen..

Wacht vol smacht jullie hulp af
 
eens de plastiek eraf is zo'n GSX spuuglelijk als je hem naakt laat. frame is echt niet gemaakt om gezien te worden. beter verkopen (maar ja, wat krijg je daar nog voor ?) en iets geschikters kopen.
 
volgens mij vroeg hij dat niet :X

ik heb wel eens gelezen dat veel Suzuki onderling als lego plug en play is. omdat de gsx600f niet veel omgebouwd wordt, zul je niet direct een concreet antwoord kunnen verwachten, wellicht in het gsx-f topic eens een balletje opgooien? :)
 
Ik wilde toch nog ff een foto bijvoegen zodat jullie weten wat mijn plan is met de suzuki gsx600f
183732859773531514
 
ach, op zich staan er op Google wel een aantal aardig geslaagde verbouwingen. En goed beschouwt kan hij er alleen maar van op knappen als je de kuipen er af gooit :+
 
Trouwens nog een ander vraag.

Is het mogelijk om er een bredere velg op te zetten zodat de band breder word en het er beter uitziet
Dacht dat er nu 170x55x17 op ligt.

Of zou er dan een Andere achterbrug op moeten?
 
eens de plastiek eraf is zo'n GSX spuuglelijk als je hem naakt laat. frame is echt niet gemaakt om gezien te worden. beter verkopen (maar ja, wat krijg je daar nog voor ?) en iets geschikters kopen.

8-) Met kuipwerk vind je zn gsxf wel mooi??! :+

Zal niet meevallen idd om er iets van te maken, maar ze kosten bijna niets en het zijn wel goeie blokken. Dus snap best dat TS het wil proberen, ik ben iig benieuwd. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan