Dr. Bral ik heb Hellfire gehoord :)

rmc2005%20(14).jpg


mijn favoriet....dit was wel met voorsprong het coolste ding dat er stond denk ik...

nee, staat geen tel.nummer bij, heb hem gemaild...
 
(Afbeelding)

mijn favoriet....dit was wel met voorsprong het coolste ding dat er stond denk ik...

nee, staat geen tel.nummer bij, heb hem gemaild...
zo mooie Bike!, het is slechts 20 KM bij mij vandaan dus 'k was wel van plan om te gaan. maarja ik was zondag-ochtend om 6.00uur thuis dus de hele dag liggen maffen :z
gelukkig was het 1e paasdag wel mooier weer dan de 2e paasdag
8-)
 
maarruuhhh, het goede nieuws is dat Hell Awaits een nieuw baasje heeft gekregen, ik weet nog niet wie maar dat doet er niet toe....en blij dat ik ben..........
 
maarruuhhh, het goede nieuws is dat Hell Awaits een nieuw baasje heeft gekregen, ik weet nog niet wie maar dat doet er niet toe....en blij dat ik ben..........

Gepheliciteerd Brallie!
Zijn we ook eindelijk van die spam af :X ;)
 
heb de foto's gezien op diverse site's.
ben er eerdere jaren geweest met vriendin en heb er vorig jaar met de mannen van bsmc gestaan.
en ik moet concluderen dat ondanks dat rogues mc best een toffe club is met best wel vernieuwende dingen wat chopperbouw betreft,dat ik dit jaar kwa show dus nix noppes nada gewist heb.
 
maarruuhhh, het goede nieuws is dat Hell Awaits een nieuw baasje heeft gekregen, ik weet nog niet wie maar dat doet er niet toe....en blij dat ik ben..........

Daar moet op gedronken worden!
Goeie actie Doc! Weer een stapje dichter bij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan