De Nieuwe Ducati Scrambler

Ik heb hem op de Motorbeurs nog even zien staan, maar ben ik de enige die zich nogal ergert aan de dikke lasnaad aan de voorzijde van de tank? De afwerking van de Scrambler is nagenoeg perfect, maar ik begrijp niet hoe die dikke lasnaad zo prominent in beeld kan zitten...
Dat doen ze expres zo zie je de kwaliteit van het laswerk :+
 
Het is dat je het zo zegt, maar die lasnaad was me nog niet eerder opgevallen. Zal wel iets retro's zijn ofzo ?!?!

Wat betreft het 'bokken' van een 2 cilinder, Ik rij nu al 10 jaar op een monster 1000 ie, en neem even van mij aan, die heeft het 'bokken' uitgevonden. De Scrambler kan nooit zo erg zijn als een Monster 1000 denk ik dan maar. Maar ergens heeft het wel wat, alsof je de motor moet 'temmen'. Ach, ieder zijn ding.

Als ik iets soepels had gewenst, dan had ik geen 2 maar een 4 cilinder gereden. Alleen hou ik gewoon veel meer van 2-cylinders. Hoewel ik wel moet bekennen dat ik recentelijk een EVR koppeling op mijn monster heb laten monteren op aanraden van ScarpaMoto. Schijnt een stuk soepeler te rijden. (nog niet veel mee gereden overigens. Iets met tijdsgebrek enzo).

En ja, ik zal zeker verslag doen als mijn Scramber er is. :]
 
Ik heb hem op de Motorbeurs nog even zien staan, maar ben ik de enige die zich nogal ergert aan de dikke lasnaad aan de voorzijde van de tank? De afwerking van de Scrambler is nagenoeg perfect, maar ik begrijp niet hoe die dikke lasnaad zo prominent in beeld kan zitten... Is dit een blast from the past die ik gewoon niet begrijp?
Edit:
[afbeelding]

Ik ben het met je eens; het viel mij ook al op :? Mag niet voor een motor met een dergelijke prijs. |( Gelukkig heeft het ook wel een beetje z'n charme, en past het een bewust of onbewust toch wel een beetje bij de scrambler. Het is haar van mijn kant vergeven :')
 
Hij is binnen! En de reviews kloppen, ze rijdt inderdaad heel erg ontspannen en een glimlach is niet te onderdrukken.

full
 
Laatst bewerkt: