(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu op de veilingroute, iets van een rode half naked, iets van eenboude fazer denk ik? Achter je reed een motor met een groen kenteken, je heb goed weer voor een rest ritje. Gespot!
 
Gisterochtend de MD-XL-** als ik het goed in me opgenomen heb. Op de A20, iets over 08:00. Je reed op de A20 en je ging richting de A16. Ik kwam er bij Ommoord op. Ik kwam toeterend en wijzend voorbij

Yep, dat was ik. Ik zag je in mijn spiegel aankomen, en toen je voorbij kwam zag ik ook je sticker. Ik kom uit Nieuwerkerk. Was een leuke spot!
 
Vanochtend gespot op de Europaboulevard, jij ging richting A10: deze Kawa:

full


Zat in die zwarte Elise :W
 
maandagavond rond 20:45 uur op de A15 ter hoogte van de afslag ochten een motor met sticker.
Ik zat in de auto en knipperde nog met de lampen. Even verderop stond je op de vluchtstrook maar voor ik het in de gaten was ikk je al voorbij. Ik heb toen nog wel getoeterd. :W :W
Dat was ik waarschijnlijk. Ik heb die avond twee keer op de vluchtstrook gestaan: 1x om mijn neus te snuiten (flink verkouden, loopneus, kon niet meer ademhalen) en 1x om mijn helm vast te zetten (vergeten na het neussnuiten |( ).

Ik hoorde inderdaad een getoeter.
 
Spot van mijn dochter van 12 die net zo enthousiast zoekt naar stickers als ik;
Kenteken: begon volgens mij met MJ
MOTERPAK: zwart met een beetje witte strepen op armen.
KOFFER: volgens mij een koffer.
WAAR?: bij de stoplichten Westeinde; einde Berkhout richting de Goorn/ Avenhorn
WANNEER: ongeveer rond 17:23

M'n dochter was op de fiets...

Wie oh wie? ;)
 
Laatst bewerkt:
Deze Daytona net gespot, ik stond eerst naast je bij het stoplicht (in de lelijke Astra :)), bij het volgende achter je (foto). Toen jij rechtsaf ging naar je werk (denk ik) moest ik nog even flink in de ankers om een overstekend koekblik te sparen.

28mei_zpsdnyq9jos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat was ik waarschijnlijk. Ik heb die avond twee keer op de vluchtstrook gestaan: 1x om mijn neus te snuiten (flink verkouden, loopneus, kon niet meer ademhalen) en 1x om mijn helm vast te zetten (vergeten na het neussnuiten |( ).

Ik hoorde inderdaad een getoeter.


Bij deze dan nog mijn :W

:)
 
Vanochtend om 8:30 een Zilvergrijze Yamaha FZ6 op de St Jacobsstraat in Utrecht.
Ik liep net langs je terwijl je je helm afdeed, maar ik kon daarna pas zien dat je motor een sticker heeft. :P
 
Dat was ik!! Ik had hem vlak daarvoor gepasseerd. Ik dacht nog, 'mooie bak'. Het gezinnetje Vins111 is in de markt voor een nieuw koekblik namelijk. Bedank je collega voor de fotospot!!

Bedankt, rijd ook prima :) en de eerste auto waar ik nu al bijna 20k mee rijd zonder problemen :+
 
Gisteren, bijna 19 uur, gespot MG-GS-49 in Leidsche Rijn. Je sloeg rechtsaf bij de stoplichten op het dak van de a2. Richting parkwijk. :W
 
Laatst bewerkt:
Vandaag, rond een uur of 1. thv amstelveen centrum op de beneluxbaan MB-JS. Was iets roods. Zat zelf op een normale fiets. Samen met iemand die geen sticker had.
 
Vanmorgen...amsterdam.....klaprozenweg.

Wat weet ik verder nog,

Ktm wit

Ml Vl .. of Ml VJ..

tijdstip 8.45.

jas en helm zwart(donkergekleurd)

Ik parkeerde mn motor en draaide me om om ff van het geluid te genieten. Daarbij zag ik je sticker

:W
 
Tijdens de Appierun spotte ik een MFr. Ik was één van de verkeersregelaars en ben een keer of 8 voorbij gekomen maar heb je maar één keer bewust gezien. "Gespot!" geroepen toen ik je inhaalde maar weet niet of dat is gehoord in de drukte. Ik reed zelf op mijn Transalp met sticker.
 
Vanmorgen...amsterdam.....klaprozenweg.

Wat weet ik verder nog,

Ktm wit

Ml Vl .. of Ml VJ..

tijdstip 8.45.

jas en helm zwart(donkergekleurd)

Ik parkeerde mn motor en draaide me om om ff van het geluid te genieten. Daarbij zag ik je sticker

:W

Dat was ik, op naar de ij hallen :)
Dank voor de spot! :W
 
Tijdens de Appierun spotte ik een MFr. Ik was één van de verkeersregelaars en ben een keer of 8 voorbij gekomen maar heb je maar één keer bewust gezien. "Gespot!" geroepen toen ik je inhaalde maar weet niet of dat is gehoord in de drukte. Ik reed zelf op mijn Transalp met sticker.

Ja gehoord, ik dacht al, wat roept ie nou ? Tot ik je sticker zag.
Goed geregeld met al die verkeersregelaars.
En al die smilende mensen langs de weg.
Was een flinke stoet, bijna 130 motoren, en een tiental trikes en zijspancombinaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan