respect voor de marshals

Hans uut Zwolle

Die hard MF'er
14 okt 2014
619
74
Zwolle
wat ik graag eens onder de aandacht zou willen brengen: de marshals op het TT circuit.
Ik loop al een aantal jaren mee op het TT circuit in de medische dienst, en ik ben steeds weer onder de indruk van de inzet van de mensen.
Natuurlijk staan ze mooi met de neus vooraan, dicht bij de actie. Dat is het goede nieuws, maar het afgelopen weekend, tijdens de Ducati races, met dramatische weersomstandigheden stonden ze er ook, om hun werk te doen. in de soms striemende regen, keiharde wind, alert om de juiste vlagsignalen te geven, coureurs uit het grind te helpen, kortom, te ervoor te zorgen dat er geracet kan worden.

Ik wil dit gewoon eens gezegd hebben.... mijn respect voor deze mensen!
Hans
 
Mooi gezegd Hans! Ben het hier dan ook volkomen mee eens! Zonder deze mensen kunnen wij onze mooie sport niet uitoefenen :)
 
Vriendelijk!

Mijn toevoeging: geweldig dat ze er niet alleen tijdens de races staan... Maar ook als de prutserige amateurs zoals ik (2:14 :+) over het circuit aan het touren zijn! Naar mij kijken doe je niet voor je plezier, en toch staan ze er allemaal. Netjes vlaggen, snel ingrijpen als er bij iemand iets mis gaat, heel stoer en chagrijnig kijken als we moeten opstellen in de pits (ik vind dat wel zo zo'n charme hebben :P )... Top! :Y
 
Vriendelijk!

Mijn toevoeging: geweldig dat ze er niet alleen tijdens de races staan... Maar ook als de prutserige amateurs zoals ik (2:14 :+) over het circuit aan het touren zijn! Naar mij kijken doe je niet voor je plezier, en toch staan ze er allemaal. Netjes vlaggen, snel ingrijpen als er bij iemand iets mis gaat, heel stoer en chagrijnig kijken als we moeten opstellen in de pits (ik vind dat wel zo zo'n charme hebben :P )... Top! :Y

:^ Helemaal mee eens, mede dankzij deze mensen kunnen wij als anateurs onze rondjes trappen op het circuit! :Y
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect; maar als je zo dicht bij het vuur bent, kun je het dan niet beter persoonlijk aan deze mensen overbrengen ipv een topic openen :?
 
Zekers,respect :}
Maar dat geldt voor alle circuits :) ,ik groet/zwaai ook altijd naar de marshall's

Dus voor mij ook respect voor die van b.v.spa,zolder,mettet en croix :Y
 
Met alle respect; maar als je zo dicht bij het vuur bent, kun je het dan niet beter persoonlijk aan deze mensen overbrengen ipv een topic openen :?

reken maar dat ik dat ook doe hoor, ik heb het gisteren nog op mijn facebook pagina gezet, en dat hebben al erg veel marshalls gelezen en erop gereageerd....
Hans
 
Thanx, ik stond er gisteren ook...maar om eerlijk te zijn, doe ik het niet uit nobele motieven maar gewoon omdat het hartstikke leuk is om te doen! Tuurlijk het was butjesweer maar ach, met goede kleding is het wel te doen en de sfeer was weer super. En... je zit altijd op de eerste rang!
Verheug me erg op de TT over een paar week maar ik vind ook een simpele rijvaardigheidstraining volgende week heel leuk.

Voelt iemand zich al geroepen? O-)
 
Dan zien we elkaar vast wel m'lady, ik zit in het Medisch centrum, mogelijk in de medical car, dat beslissen we ter plaatse.
Hans
 
Thanx, ik stond er gisteren ook...maar om eerlijk te zijn, doe ik het niet uit nobele motieven maar gewoon omdat het hartstikke leuk is om te doen! Tuurlijk het was butjesweer maar ach, met goede kleding is het wel te doen en de sfeer was weer super. En... je zit altijd op de eerste rang!
Verheug me erg op de TT over een paar week maar ik vind ook een simpele rijvaardigheidstraining volgende week heel leuk.

Voelt iemand zich al geroepen? O-)

toevallig 11 juni ook aanwezig? :P ;)
 
Als je al een tijdje in het Medisch Centrum zit heb ik je vast al wel enkele keren gesproken hahaha
Heb er in het verleden een keer of 3 aardig beroerd bijgezeten, maar ook gelegen.
Niets dan respect en dank voor iedereen die er (vrijwillig) werkt als er geracet wordt.
ZEKERS!! :Y
 
toevallig 11 juni ook aanwezig? :P ;)~[/quote]

Nee, dat is mijn eerste vrije weekend sinds het begin van dit seizoen....
komend weekend CRT op zaterdag, zondag patsers kijken met hun Ferrari's en Lamborgini's.....
ook leuk hoor!
Hans
 
Als je al een tijdje in het Medisch Centrum zit heb ik je vast al wel enkele keren gesproken hahaha
Heb er in het verleden een keer of 3 aardig beroerd bijgezeten, maar ook gelegen.
Niets dan respect en dank voor iedereen die er (vrijwillig) werkt als er geracet wordt.
ZEKERS!! :Y
heel goed mogelijk dat we elkaar al eens ontmoet hebben in het MC, ik werk er sinds 2010...
Hans
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben erg blij met de Marshalls en de medische mensen. :Y
Zonder jullie geen races,dus bij deze een enorme dankjulliewel. 8-) 8-)

Ik ben ook 1 van de velen die wel eens in jouw "werkplaats" is beland Hansuutzwolle.
Of ik je heb gesproken zou ik zo niet weten,maar ik ben blij dat jullie mij elke keer lichamelijk weer goed genoeg vonden om de baan weer op te gaan. 8-)

Als je trouwens tijdens een race/circuitdag trek krijg in een zwart/wit bal moet je in stekkenwal vallen of met pech komen te staan. ;) :+
De Marshalls denken ook aan de inwendige mens. 8-) :} :} :}
 
De marshalls zijn de eersten die commentaar krijgen als een wedstrijdverloop om wat voor reden dan ook niet goed gaat bij ongevallen. Terwijl de raceleiding de beslissingen neemt. De marshalls staan in hun vrije tijd hun leven te riskeren voor "snotneuzen" die miljoenen verdienen.

Dus dit mag inderdaad wel eens onder de aandacht gebracht worden :Y :}

Je zou de topictitel kunnen laten wijzigen naar "respect voor (flag)marshalls" of iets dergelijks. Dan wordt het wat duidelijker.
 
Vriendelijk!

Mijn toevoeging: geweldig dat ze er niet alleen tijdens de races staan... Maar ook als de prutserige amateurs zoals ik (2:14 :+) over het circuit aan het touren zijn! Naar mij kijken doe je niet voor je plezier, en toch staan ze er allemaal. Netjes vlaggen, snel ingrijpen als er bij iemand iets mis gaat, heel stoer en chagrijnig kijken als we moeten opstellen in de pits (ik vind dat wel zo zo'n charme hebben :P )... Top! :Y

Geloof me: Naar jou kijken doen ze ook met plezier! }) _O-
 
De marshalls zijn de eersten die commentaar krijgen als een wedstrijdverloop om wat voor reden dan ook niet goed gaat bij ongevallen. Terwijl de raceleiding de beslissingen neemt. De marshalls staan in hun vrije tijd hun leven te riskeren voor "snotneuzen" die miljoenen verdienen.

Dus dit mag inderdaad wel eens onder de aandacht gebracht worden :Y :}

Je zou de topictitel kunnen laten wijzigen naar "respect voor (flag)marshalls" of iets dergelijks. Dan wordt het wat duidelijker.

Soms is het wel terrecht :') Rennunfall Ölspur - 1999 SBK Nürburgring - Edwards rastet aus. Oil Spill .
Hier zit een marshall enorm te slapen,geel i.pv. olie vlag+geel,geen blauwe vlag voor een achterblijver '( (nurburgring)

Gelukkig gebeurd het zeer zelden :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan