Weer of geen weer (5), Laat de hitte maar komen

Hans89

Rookie
23 apr 2011
7.457
4.085
Capelle aan den IJssel
Weer of geen weer

We zijn inmiddels al aanbeland bij deel 5, waar doorrijders zich kunnen onderscheiden van de zondagsrijders.

Voor iedereen die wat te zeggen heeft over motorrijden in en door slagregens, sneeuwstormen, hittegolven en zandstormen, op 2 of 3 wielen.

Het verleden:
Weer of geen weer...
Weer of geen weer (2), hier kunnen we verder
Weer of geen weer (3), Wonderlijke Winters
Weer of geen weer (4), Bar en boos


Buienradar
image


Meetstation De Bilt
gaugeimage
gaugeimage

gaugeimage

gaugeimage
gaugeimage


Lente
biri-publications-kaart-met-schattig-lammetje-voorkant.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond nog heerlijk een blokkie om gedaan! Denk dat ik vandaag maar oversla ;) (jaja, ben een mooi weer rijder!)
 
Onderweg naar huis nog een aantal motorrijders gespot, petje af om met dit weer te rijden.
Ik wacht wel even tot het einde van de week ( hoop donderdag en vrijdag )
 
Lekker briesje vandaag, interessant ritje over hellegatsplein gedaan. Het leek wel van alle kanten af te komen :+
 
Op zo'n dag weet je weer dat je op een Moto Guzzi rijdt. Niet alleen een zomerzonneetje, warme wind, maar ook twee kacheltjes bij de knieën. Was toch wel lekker :]
 
Vandaag 185 km toerritje vanuit Nijmegen door noord-Limburg en de de Peel met collega's gedaan. Een keertje extra stoppen onderweg was geen overbodige luxe. Maar wel heerlijk gereden :)
 
Vandaag 150Km gereden was te doen, maar toch aardig zweten onder het pak. Zeker geen weer om te klagen *O*
 
Laatst bewerkt:
Op zo'n dag weet je weer dat je op een Moto Guzzi rijdt. Niet alleen een zomerzonneetje, warme wind, maar ook twee kacheltjes bij de knieën. Was toch wel lekker :]
Bij de overgang van de N44 in de A44 stond ik vooraan bij het stoplicht. Bij groen ging eindelijk de airco aan :+ 8-)
 
Terwijl ik juist weer een beetje spijt van mijn zomerhandschoenen had, zojuist. Het was ineens weer 10 graden..
 
Vrijdag een weekendje naar Duitsland... twijfel wat ik aan moet trekken...
20-30 graden maar ook grote kans op regen... gore-tex pak is warm en doorwaaijas is niet waterdicht, en ik kan ze ook niet allebei meenemen. -O-
 
ik zou safe gaan en goretex meenemen, als het te warm is kan je altijd de rits van je jas een stukje open ritsen om de wind naar binnen te laten waaien. doe ik ook altijd met het leren pak
 
Gisteren nog een leuke rit door Noord-Holland gereden, gelukkig regende het enkel daar en was het in de rest van het land droog. :+
 
Ik was zaterdag in Noord-Holland. Zelfde verhaal. Het valt me intussen wel op dat het sinds het begin van 2015 bijna altijd hard waait. Ik begin het gewoon te vinden om tegen de wind te leunen.
 
ik zou safe gaan en goretex meenemen, als het te warm is kan je altijd de rits van je jas een stukje open ritsen om de wind naar binnen te laten waaien. doe ik ook altijd met het leren pak
Ik ben toch maar voor het doorwaaipak gegaan. Vrijdag 30+ graden en een buitje van 5 minuten, zaterdag bewolkt maar wel 20+ en zondag weer 30+. Geen spijt van gehad dus. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan