Hittebestendige akrapovic stickers

monterderb

MF'er
26 jan 2011
192
41
Beste rijders,

Weet iemand of ik de volgende hittebestendige stickers ergens kan kopen ? Heb me al rot gezocht..

Alvast bedankt :)

akrapovic%20logo.jpg
 
dat is toch sneu |(

Ik snap volkomen wat je bedoelt, maar, tijdje terug was ik op reis en vond iemand het maar sneu als mensen een HD jas aanhadden en dan een ander merk reden.

De discussie verstomde nogal toen ik zei dat het jasje waarschijnlijk langer meeging als de motorfiets die ze erbij hadden gekocht...

Maar het zou wel handig zijn ;) als motorrijders onder elkaar niet meer dingen sneu zouden vinden, smaken verschillen nu eenmaal .
Als het sneu is om een sticker te plakken omdat het dan lijkt dat je een duur uitlaat systeem hebt, dan probeer je indruk te maken op mensen die het indrukwekkend vinden als je uitlaatsysteem duur is.

Dat vind ik ook sneu.

Maar ik vind het wel heel stoere stickers.
Wel weer raar dat ze destijds hun naam moesten veranderen omdat Ford het niet fijn vond dat hun naam toen, scorpion, teveel leek op dat achterlijk lelijke SNEUE ;) koekblik de ford scorpion.
Maar die rijden bijna niet meer dus nu is scorpion erweer ? :o :9

Motorcycle Exhausts | Motorcycle Performance Exhausts | Scorpion Exhausts

maar nogmaals, ik snap wat je bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag van de week op de Intermot Suzuki supersport modellen staan met zwarte plastic delen met een carbon reliëf erin. Dat is pas sneu.
Dat is niet bedacht door iemand die met een sticker zijn motor wil pimpen maar door een fabrikant die zijn kopers voor aap wil laten rijden omdat er geen keuze is tussen een standaard plastic deel en echt carbon uit een accessoire catalogus. (En mocht een echt carbon deel in de catalogus komen snap ik het al helemaal niet.)
 
Maar ik vind het wel heel stoere stickers.
Wel weer raar dat ze destijds hun naam moesten veranderen omdat Ford het niet fijn vond dat hun naam toen, scorpion, teveel leek op dat achterlijk lelijke SNEUE ;) koekblik de ford scorpion.
Maar die rijden bijna niet meer dus nu is scorpion erweer ? :o :9

Motorcycle Exhausts | Motorcycle Performance Exhausts | Scorpion Exhausts

maar nogmaals, ik snap wat je bedoelt.
Het andere was Skorpion, met een K.
Maar deze met een C ben ik ook zeer over te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Ik had begrepen dat het Sloveense Skorpion (nu dus Akrapovic), halverwege de jaren '90 al hofleverancier bij de WSB de naam aan moest passen vanwege het Britse Scorpion. Geen garantie dat het 100% klopt want ik vis het ook maar ergens uit de diepte van m'n geheugen. Hoe dan ook, je zou kunnen zeggen dat de nieuwe naam ook best wel redelijk staat :)
 
Ik had begrepen dat het Sloveense Skorpion (nu dus Akrapovic), halverwege de jaren '90 al hofleverancier bij de WSB de naam aan moest passen vanwege het Britse Scorpion. Geen garantie dat het 100% klopt want ik vis het ook maar ergens uit de diepte van m'n geheugen. Hoe dan ook, je zou kunnen zeggen dat de nieuwe naam ook best wel redelijk staat :)
Aan de branding mankeert iig niets.
 
Ik had begrepen dat het Sloveense Skorpion (nu dus Akrapovic), halverwege de jaren '90 al hofleverancier bij de WSB de naam aan moest passen vanwege het Britse Scorpion. Geen garantie dat het 100% klopt want ik vis het ook maar ergens uit de diepte van m'n geheugen. Hoe dan ook, je zou kunnen zeggen dat de nieuwe naam ook best wel redelijk staat :)

Klopt.En het is trouwens Ford Scorpio.
 
Terug
Bovenaan Onderaan