paddock stand voorkant staat niet stabiel

46repsol46

MF'er
18 mrt 2006
75
0
echt
ik heb vandaag mijn nieuwe paddock stand voor de voorkant van mijn r1 op te bokken binnen gekregen dit is het type met de nokjes voor onder de voorvork.
als ik mijn motor achter op bok en daarna voor staat hij niet stabiel en rechts voor steunt de stand ook op de draad van de bout die de as van het wiel op zijn plek houd hierdoor staat de motor ook scheef en dit lijkt me niet zo handig voor de draad.

de stand zou geschikt zijn voor mijn motor maar volgens mij is dit vragen om problemen.

heeft iemand dit al eens meegemaakt of mischien tips om de stand toch op de een of andere manier aan te passen of te gebruiken dan hoor ik dit graag.
 
Met zulke adapters?

voorvorkadapters_bike-line.jpg


Weet je zeker dat je voorvork hier geschikt voor is?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook eens gehad met die adapters. Ik heb toen van 1 adapter (die waar hij de schroefdraad raakt) het bovenste "kegeltje" afgeslepen , zodat er nog alleen het conische gedeelte overblijft. Werkte toen prima bij mij...
 
Toevallig vorige week een paddock gekocht met bovenstaande adapters voor mijn R6 uit 2007. Wat een klote ding is dat zeg, bekrast de onderkant van de vork en voelt ook totaal niet stevig aan. Omgeruild voor een paddock met 2 steunen zoals hieronder:

pdfront-black.jpg


Deze staat echt als een huis en kan niets beschadigen!
 
Die laatste heb ik ook, van Constands, echt een prima apparaat! Ik had eerst ook dezelfde nokken als TS, maar die vond ik toch echt minder prettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan