VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je de F binnen ook nog zien staan? 88 model en slechts €3k koopie. :(


overigens vond ik het aanbod wat teleurstellend. kan zijn dat het komt dat ik er laat was maar toch.

Goed binnen nog wat kleding gepast en nu weet ik welke maat ik bij louis moet bestellen. :+
 
Laatst bewerkt:
Nee, geen oud spul binnen gezien, alleen maar nieuw.. Ben ook alleen maar via de hoofdingang op de begane grond geweest..
Ik vond de opkomst niet tegenvallen.. Zeker niet met de versie in Noordeloos.. Stonden toch mooie exemplaren tussen en een grote diversiteit.. Kawasaki met een tweetakt 750, een paar mooie Z900 en een originele Z1000.. Een paar mooie CB 900 en 1100 series, Een paar zeer mooie endurance fietsen..Niet te vergeten een Magni en zekers ook een paar mooie, zeer mooie 1100 Gixxers..

Het was zekers niet zo wild als de eerste meeting.. Maar voor een zondag middag vond ik het zekers een mooie meeting..
 
Laatst bewerkt:
deze dus.
PHiMjvbyJxX5oWf27uEF03A0xCqc8frn0NjxEbvQpNt6=w894-h670-no
 
Mooie FF.. Daar dromen mensen van.. Maar ik denk dat er ook mensen over dromen om er ooit 3k voor te kunnen krijgen..
 
Vandaag met Dutchy junior een stukje wezen toeren op de F2.. Het schoot niet echt op, want als je in Nederland met mooi weer in de buurt van de Vinkeveense plassen komt, ben je niet de enige..

Onderweg even gestopt op een plaatsje waar meerdere motor rijders zijn gestopt.. Ik mocht de F2 niet langs de weg zeten.. Ook mocht ik niet achter een paar andere motor rijders aan.. Nee, ik moest op een parkeer terrein staan waar allemaal oude barrels geparkeerd stonden.. Persoonlijk sprak het mij wel aan, want er stonden nog meer motoren die ik toch wel erg mooi vond.. Niet van dat moderne spul, nee, late jaren 70 tot eind jaren 80..

Maar ja, dan dat volk.. Ik ken ze wel, maar deze sprong er tussen uit.. Heeft wat met VFR te doen, maar sinds ik een stappie heb terug gedaan naar het VF kamp, wil ie me nog nie eens meer zien. Hij houdt er ook een beetje gesloten houding er op na.. :+
[afbeelding]

Nu ja, dan maar met andere VF genoten gepraat.. Aardige mensen en ja, ook al komen ze op een kwalijkzaakje, je hebt gelijk een klik..
[afbeelding]

Mooie VF1000F2 gespot.. Wil graag weten welke kofferset beugel hij heeft gebruikt, want bij deze hoeft er niets aangepast te worden..
[afbeelding]

Sabre gespot... Stond later met een andere Sabre naast de ingang van de werkplaats..
[afbeelding]

Hoopp niet dat die twee problemen hadden want na een lekker ritje waren we rond 17:00 uur weer thuis.. Leuke dag.. En de F2 gaat geweldig! Eindelijk een fiets die op mijn postuur gebouwd is.. Ga hem steeds beter kennen en weet hem steeds beter te waarderen..

Sorry Raymond. Ik schaam mij diep :$

De motor goden hebben me al teruggepakt hoor. Bij Haarlem een kusje van een Mercedes gehad bij het invoegen.
 
Ik zag de FF ook binnen staan, en de prijs :X
Snap dat de (vraag)prijzen bij een motorzaak hoger liggen, maar 3K is wel een erg enthousiaste prijs.

@Raymond
Zag je staan bij je F-II, maar op weg naar je (motor) werd ik door iemand aangesproken en daarna was jij op pad ;)

Op mijn gemak jouw F-II bekeken, mooier dan nieuw :)

Voor de rest meer gekeken naar de GS 1000, beetje inspiratie op doen voor een youngtimer racer :)
 
Haha, ik denk leuk, een classic bike show (en eerlijk is eerlijk, ik blijf gek van dat tweetakt spul, daar reed er ook genoeg van rond :9~ ) maar er stonden ook genoeg andere motoren om naar te staren :}

Bij aankomst werden ook wij gebaard het terrein op te komen :}
(nieuwere motoren heb ik ook weggestuurd zien worden _O- )


We hadden de Sabre nog niet koud naast de ingang van de werkplaats geparkeerd staan of een ouder persoon met jonge man (ik denk zijn zoon) stonden te staren naar mijn motor.
Gelijk babbeltje gemaakt, bleek hij dezelfde te hebben _O-
Dus die heeft hem naar binnen gehaald en naast mijnes neergezet :)
Dus dat kan wel kloppen Dutchy, de motor dichtste bij de ingang was mijn Sabre :]

Mijn vrouw zegt, kom we gaan ff rondje lopen....

Lopen om de hoek naar het einde v/h parkeerterrein toe, hoor ik een man zeggen "dattie ook nog een 1000 en een 750 thuis heeft staan", dus ik breek in het gesprek in en zeg wijzend op de rode "Is die van jou?"
Ja! Zit je ook op Motor-forum? Ja! The Dutchy? Ja! Hee hallo, ik ben BYM op het forum :)
Hahaha ik moet zo lachen om dat soort dingen, meteen ook voorgesteld geworden aan Jan ARTC132 en z'n pa , die stonden ernaast :+

Meteen even wat besproken over iets waarover we al aan het mailen waren (komt later nog wel).
Leuk man!

Al met al hebben we 125km gereden vandaag, paar keer een stukje snelweg gepakt maar grotendeels binnendoor gereden, heerlijk!


Vanmorgen voor we weggingen heb ik mijn achterschokbreker op 4bar gezet, man dat rijdt een stuk beter met z'n tweetjes op de Sabre!

Ook nog twee keer door een dom koekblik bijna van mijn sokken gereden, de eerste keer was door een inhaalactie met een mega grote stuurbeweging naar links waardoor ik op het fietspad bijna niet veilig was (dank u mevrouw, ook voor uw middelvinger :( ), en de twee keer was bij het wegrijden uit Uithoorn vandaan op de rotonde, dat een mevrouw me kennelijk over het hoofd zag en gewoon de rotonde op kwam rijden waar ik al reed :( Ik kon nog iets meer naar links dus dat was in een reflex ook de handeling .... Die stak tenminste wel d'r hand op als sorry-gebaar.
Wij hebben bij Aries Noodles tegenover het confectiecentrum nog even een hapje gedaan en waren bij zessen thuis. Zonder problemen overigens ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb overigens die witte binnen ook zien staan ja, gelijk bij binnenkomst aan de rechterhand een beetje, ik schrok ook behoorlkijk van die prijs, tsjoejjjjj zeg hee ...
 
Dat meen je niet.. Alles OK ??

Ships.. zit je eerst te grappen en dan gebeurt zoiets..

Alles oké hoor. Heb zelf niets alleen een hartslag van 200.

Vfr heeft een afgebroken steppie, kapotte koppelingshendel en een kapotte spiegel. Kon 'm nog rechtop houden.

Geeft niet hoor, ik kan wel tegen een geintje. Ik was samen met een goede vriend en waar wij elkaar soms voor uitmaken. .....dat ervaren sommige mensen als kwetsend maar dat gaat bij ons in goede harmonie.
 
Nu ja, dan maar met andere VF genoten gepraat.. Aardige mensen en ja, ook al komen ze op een kwalijkzaakje, je hebt gelijk een klik..
[afbeelding]

Jup, zaterdag einde middag teruggekomen uit Italië, dus zondag mooi tijd voor een ritje naar Uithoorn. Niet lang gebleven, maar het was wel weer even gezellig. Mooi langs de Amstel gekronkeld, speedwobble overleefd en op de terugweg nog lekker geruzied met een automobilist die van mening was dat hij meer recht heeft op een parkeerplaats dan wij met onze motoren.
"Zet je hem toch in het gras" was zijn redenatie _O-
 
Alles oké hoor. Heb zelf niets alleen een hartslag van 200.

Vfr heeft een afgebroken steppie, kapotte koppelingshendel en een kapotte spiegel. Kon 'm nog rechtop houden.

Geeft niet hoor, ik kan wel tegen een geintje. Ik was samen met een goede vriend en waar wij elkaar soms voor uitmaken. .....dat ervaren sommige mensen als kwetsend maar dat gaat bij ons in goede harmonie.


Joh meen je niet?
Net aan mazzel gehad, fysiek gesproken dan, materieel gezien wat minder, maar het had erger kunnen zijn |(
Echt he, mensen kijken echt niet goed uit hun doppen ....

Sterkte met het herstellen ;)

Jup, zaterdag einde middag teruggekomen uit Italië, dus zondag mooi tijd voor een ritje naar Uithoorn. Niet lang gebleven, maar het was wel weer even gezellig. Mooi langs de Amstel gekronkeld, speedwobble overleefd en op de terugweg nog lekker geruzied met een automobilist die van mening was dat hij meer recht heeft op een parkeerplaats dan wij met onze motoren.
"Zet je hem toch in het gras" was zijn redenatie _O-


Whahaha, altijd leuk dat soort dingen.
Zou je bij mij ook een verkeerde hebben, als ik niet op de stoep kan parkeren.
Ik parkeer alleen op de stoep in betaald parkeren zones _O-
 
Vandaag met Dutchy junior een stukje wezen toeren op de F2.. Het schoot niet echt op, want als je in Nederland met mooi weer in de buurt van de Vinkeveense plassen komt, ben je niet de enige..

Onderweg even gestopt op een plaatsje waar meerdere motor rijders zijn gestopt.. Ik mocht de F2 niet langs de weg zeten.. Ook mocht ik niet achter een paar andere motor rijders aan.. Nee, ik moest op een parkeer terrein staan waar allemaal oude barrels geparkeerd stonden.. Persoonlijk sprak het mij wel aan, want er stonden nog meer motoren die ik toch wel erg mooi vond.. Niet van dat moderne spul, nee, late jaren 70 tot eind jaren 80..

Maar ja, dan dat volk.. Ik ken ze wel, maar deze sprong er tussen uit.. Heeft wat met VFR te doen, maar sinds ik een stappie heb terug gedaan naar het VF kamp, wil ie me nog nie eens meer zien. Hij houdt er ook een beetje gesloten houding er op na.. :+
[afbeelding]

Nu ja, dan maar met andere VF genoten gepraat.. Aardige mensen en ja, ook al komen ze op een kwalijkzaakje, je hebt gelijk een klik..
[afbeelding]

Mooie VF1000F2 gespot.. Wil graag weten welke kofferset beugel hij heeft gebruikt, want bij deze hoeft er niets aangepast te worden..
[afbeelding]

Sabre gespot... Stond later met een andere Sabre naast de ingang van de werkplaats..
[afbeelding]

Hoopp niet dat die twee problemen hadden want na een lekker ritje waren we rond 17:00 uur weer thuis.. Leuke dag.. En de F2 gaat geweldig! Eindelijk een fiets die op mijn postuur gebouwd is.. Ga hem steeds beter kennen en weet hem steeds beter te waarderen..

Niet geweest, maar de kofferbeugel is volgens mij een Hepco & Becker.
 
~

ze is er klaar !


Heel geslaagd die kleurstelling/-combinatie...
Nu nog mooie, grote HONDA stickers op je koffers, lol

Soms iemand naar Assen geweest? Zo ja, vertel, en pics please (PM) Was met dikke Italianen (Lambo, Maserati, ...) èn Supercars, zag ik volledig zitten, tot ik eens op de kaart keek waar dat juist lag in Nederland...stond nog net op m'n kaart bovenaan, beetje verder en het is Scandinavië...niet echt te doen op één dag vanuit Belgieland, pffff

Mijn pakkingset is toegekomen uit Australië (of all places, lol), met echt, vers kangoeroestof erop...
 
Laatst bewerkt:
Soms iemand naar Assen geweest? Zo ja, vertel, en pics please (PM) Was met dikke Italianen (Lambo, Maserati, ...) èn Supercars, zag ik volledig zitten, tot ik eens op de kaart keek waar dat juist lag in Nederland...stond nog net op m'n kaart bovenaan, beetje verder en het is Scandinavië...niet echt te doen op één dag vanuit Belgieland, pffff

Ah, was de Viva Italia weer? Vroeger ging ik daar wel standaard heen (voor mij ook nog zo'n 2 uur rijden). Dat was in de tijd dat ik nog Alfa Romeo kon rijden en we daar met de ARTC heen gingen (vandaar mijn nickname). Moet nog wel ergens foto's hebben thuis.
 
Dag heren,

Ik ben normaal actief op het vtr sp forum, maar aangezien ik een honda VF750 f te koop heb staan meld ik me hier ff.

Ik heb een optisch zeer nette VF750 F interceptor te koop. Zoals in de link hieronder omschreven gebruik ik hem totaal niet meer, we hebben in de tijd na de aankoop 2 kinderen gekregen en tijd voor samen toeren is er gewoon niet meer helaas...

Hij loopt wel, echter niet goed, alleen met choke voluit blijft hij stationair draaien. De prijs op mp is 525,- euro, maar er valt uiteraard over te onderhandelen..

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...6ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&orderSource=SYI

Mvg,

Wilfred
 
Ah, was de Viva Italia weer? Vroeger ging ik daar wel standaard heen (voor mij ook nog zo'n 2 uur rijden). Dat was in de tijd dat ik nog Alfa Romeo kon rijden en we daar met de ARTC heen gingen (vandaar mijn nickname). Moet nog wel ergens foto's hebben thuis.

Was deze week bij ons op de buis (Canvas) de docu over James Hunt en Niki Lauda, seizoen '76 (met het ongeluk van Lauda), die jaren '70 sfeer, zalig
De ARTC, wa is da voor beest? lol, type Alfa? Montreal heb ik altijd vèt gevonden, V8!
 
Laatst bewerkt:
Hou dan ook Italia a Zandvoort eens in de gaten. Misschien qua afstand wat beter te doen.
Ik moet wel zeggen dat ik het paddock op Assen beter vind, zeker omdat je op Zandvoort helemaal om de tribune heen moet lopen als je van het paddock naar de tribune wilt. Op Assen is hiervoor een mooie tunnel.

Al met al zijn dit vaak wel leuke dagen, waar naast divers motorgeweld ook overige zaken als eten / drinken aan bod komen.

En de ARTC staat voor Alfa Romeo Tuning Club. Deze was uitsluitend voorbehouden aan het type 155. Ik heb er 3 gehad, waarvan ik de laatste (V6, aangepast met Q2 differentieel etc.) nog altijd gigantisch mis. Gelukkig rijdt de halve familie nog altijd Alfa :P.

Montreal idd erg mooi. Verder staat de SZ (ES30) hoog op de lijst
alfaromeoszzagato-l-d9bdded5428f8a21.jpg


net als de GTV6.
Alfa_Romeo_GTV6_Grand_Prix_08pop.jpg
 
Laatst bewerkt:
Idd, beide modellen goedgekeurd, heb net een tijdschrift met oldtimers waar ze 2 GTV's met elkaar vergelijken, beide wat opgevoerd (ene opgeboord naar 2,8l)
En de 75Turbo, ook dik en de 8C (en 4C, nu met dikkere motor dacht ik), tja, Italianen, altijd mooie wagens (Lancia 037/Stratos/HF Integrale), Maserati (Ghibli jaren '70),
Bizzarrini/Iso Grifo
bizzarrini - Google zoeken
De Tomaso Pantera, Lambo enz enz
Terug on topic of we gaan ier onder ons voeten krijgen, lol, en maar nie willen winnen met de lotto hé, tedzjuu
Shit, de poot vanonder mijn tafel is afgebroken, wat nu? Oef, opgelost...
Tweedehands Accessoires & Onderdelen - Motoren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan