Vulcan en500 1990

26 jan 2015
11
0
Maastricht
halllo allemaal.

Ben sinds vorige week trotse eigenaar van een vulcan 500 uit 1990.
nu ben ik op zoek naar een vliegwiel met startkoppeling en startkrans.
Van de en500 is er weinig te vinden dus kan mij iemand vertellen of die van ander modellen er ook op past. ex500 of 454ltd oid?

Hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik snel weer de weg op kan.

grtjes sander
 
de magneten zijn allemaal los en de startkrans is gescheurd rondom in het midden ongeveer, vandaar dat die vernieuwd moeten.
was ff schrikken met openmaken zal kijken of ik de fotos erop krijg.
benzine is in het blok gelopen tijdens lang stilstaan en heeft de lijm waarschijnlijk opgelost.
verder niet gelopen en voor zekerheid ff opengemaakt
heel internet al afgezocht op onderdelen. zoekactie kan sneller slagen wanneer ik naar meerdere modellen kan kijken ;)
full
 
Dikke kans dat die andere passen. Wellicht zelfs nog van een er-5, maar dat moet je even nagaan.
Gpz500 is ook behoorlijk hetzelfde. En kle500 en ltd450.
 
Nouw ff update... Na alle Problemen gehad te hebben blijft nu weer de carburateur lekken.
Hij loopt als n zonnetje bij 1 druk op de knop gelukkig Maar die benzine lucht is niet te houden.
Ik ben dus op zoek naar een vervangende of hebben jullie andere opties?
Ultrasoon/revisie/etcetc.

bvd gr Sander
 
Nouw ff update... Na alle Problemen gehad te hebben blijft nu weer de carburateur lekken.
Hij loopt als n zonnetje bij 1 druk op de knop gelukkig Maar die benzine lucht is niet te houden.
Ik ben dus op zoek naar een vervangende of hebben jullie andere opties?
Ultrasoon/revisie/etcetc.

bvd gr Sander
Ff kijken waar het lekt (en waarom), maar hoogstwaarschijnlijk kun je het met een revisiesetje wel af.
 
Eerst was het de overloop. Daarna vlotterhoogte klein beetje aangepast en toen kwam het r aan alle kanten uit leek het.
Een van de 2 kanaaltjes van de vlotternaald is niet Meer mooi rond en deze blijft daardoor naar mijn Idee soms "hangen".
 
Terug
Bovenaan Onderaan