gpz 900 "stealth"

Neem aan dat het uitlaatsysteem wat er nu onder zit blijft,staat gewoon lekker. *O*
 
Neem aan dat het uitlaatsysteem wat er nu onder zit blijft,staat gewoon lekker. *O*

ik snap ook niet waar ze het over hebben. Dat uitlaatsysteem met 2 dempers staat leuk op de foto. Waar ze geen rekening mee houde is dat, als je het zo maakt, de dempers een halve meter naast de brommert hangen (door mijn tractorband). Dus jongenlui, mijn uitlaatsysteem blijft.
 
Dikke pantoffel vóór. ;)

full
 
Ik zou geen groter voorwiel pakken dan dat je achterwiel is. Lijkt me helemaal geen gezicht.
Dan eerder een breder voorwiel.
 
Buitendiameter is dan ongeveer wel hetzelfde maar een breder voorwiel zou zeker mooier(maar duurder :X )staan. :Y
 
dat voorwiel vind ik wel grappig, maar dat de vorkpoten dan zo ver naar buiten moeten vind ik zo jammer. en dat vind ik vooral lelijk.
 
oke ik ben er uit, ga toch niet het voorwiel verbreden. gooi er een 130/70 op. heb de motor vandaag even buiten gezet en lang naar de motor gekeken en denk dat ik die 5,5j voorvelg toch niet mooi vind. doe dit echt niet om centen te besparen, want ik doe er liever een jaar langer over dan dat ik de motor net niks vind. de kroonplaat en t-stuk worden nog steeds uitgefreesd, want dat is natuurlijk het mooist.
 
Goede keuze Piet, vond dat voorbeeld niet echt dat je zegt.. WAUW.. ja wauw wat n HUGE voorwiel haha maar dat staat niet echt mooi. Word het te lomp van.

En goede keuze waar je de platen laat maken *O* :} O-) O-)
 
Het hele blauwe ding is lomp dus dat voorwiel past er wel bij , vind dat stuur wel iets voor de tijdritten zoals bij de wielrenners.
 
en een nieuw garagedeurtje, want de oude ging heel moeilijk open en dicht. de vrouw kon dus niet eens met de motor weg als ik niet thuis was.

hij is elektrisch
attachment.php
 
en een nieuw garagedeurtje, want de oude ging heel moeilijk open en dicht. de vrouw kon dus niet eens met de motor weg als ik niet thuis was.

hij is elektrisch
[afbeelding]


Maar nu even zonder dollen , waar heb je het deurtje weg Piet , ik moet eigenlijk ook
nog zo`n ding .
Sluit ie mooi helemaal rondom af met een rubber bies , en is ie ook geïsoleerd ? .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan