Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

wdmp

MF'er
27 apr 2015
63
0
Zeist
Ook al ben ik net nieuw hier op het forum, toch maar gelijk even een topic openen voor mijn regio, aangezien deze gemeenten onder geen enkel ander topic vallen en het Utrecht-topic wel erg stil is.

Dus, zijn er motorrijders uit de gemeenten:
- Zeist
- De Bilt
- Utrechtse Heuvelrug
- Soest
- Woudenberg

Of een andere gemeente in de buurt, die niet altijd maar alleen willen rijden, maar gezellig samen met andere enthousiaste motorrijders? Meld je hier! Maakt niet uit wat voor motor je hebt, hoe lang je al rijdt, wat je geslacht of leeftijd is, als je maar een leuk persoon bent. 8-)
 
Ja leuk eindelijk een topic voor deze regio (die had ik ook nog niet kunnen vinden)!! Ik ben zelf 21 jaar oud, nog studerende, en rij een GS500!

En jij zelf? ;)
 
Ha leuk! :) Welke gemeente zit je? En hoe lang rijd je al?

Ik woon in de gemeente Zeist, ben 27 en rijd nu 1 jaar, op mn R6. :)
 
Ik heb in oktober mijn rijbewijs gehaald (A2) en in het najaar en ook de winter gelukkig nog best wat kunnen rijden (wanneer er geen pekel lag).
Mooie motor een R6! Is dat je eerste motor?

Ben benieuwd of er meer mensen uit deze regio zijn. Heb jij trouwens een sticker (ik zelf nog niet hoor)? Heb er nog niet zoveel hier zien rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ja heb van de winter ook nog wel eens gereden maar doe mij maar twintig graden en een zonnetje hoor. ;)

Ja de R6 is mn eerste motor, ik rijd immers ook pas een jaar (maar wel al 5000km). Ik moet toegeven dat ik nooit op stickers heb gelet, dus ik zou niet weten of die hier in de regio rondrijden. Maar er rijden hier aardig wat motoren rond dus er zullen er vast ook wel wat op dit forum komen. Zou leuk zijn om via hier een groepje te vinden om mee te vinden of gewoon kunnen vragen of iemand zin en tijd heeft voor een ritje.
 
Ik ben zelf al aan het rijden momenteel (niet nu ik dit typ uiteraard), maar een volgende keer houd ik me zeker aanbevolen! :)
 
Hallo,

Ik ben David, 20 jaar en ik kom uit Rhenen. Ik rij nu 2,5 jaar en rij momenteel op een Suzuki Bandit S 650. Het lijkt mij leuk om een keer een ritje te maken met mensen uit de omgeving.
 
Hey David, leuk om je hier te zien! :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd.



Ik ben zelf vanmiddag onderuit gegaan. Voor het eerst sinds mn rijlessen. Heb zelf gelukkig niets en ook de schade aande motor lijkt mee te vallen op het eerste gezicht. Toch wel balen.
 
Hey David, leuk om je hier te zien! :) Hoe meer zielen hoe meer vreugd.



Ik ben zelf vanmiddag onderuit gegaan. Voor het eerst sinds mn rijlessen. Heb zelf gelukkig niets en ook de schade aande motor lijkt mee te vallen op het eerste gezicht. Toch wel balen.



O dat is balen. Wat was er gebeurt? Inmiddels weer aan het rijden?
 
Leuk! Woon in Soest en heb sinds een week nu mijn rijbewijs. Dat betekent dat ik nu op mijn cbr600f mag rijden! Lijkt me leuk een keer samen te rijden!
 
Welkom Wollie77 en gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.

O dat is balen. Wat was er gebeurt? Inmiddels weer aan het rijden?

Jazeker, ik zat op een uitrit te letten en had te laat door dat de auto voor me stopte voor een rotonde, dus ik maakte een schuivertje. Paar krasjes en de remhendel afgebroken, verder niks. Ikzelf ook niet.
Maar mn motor moest toch een odnerhoudsbeurt hebben, dus twee-vliegen-in-een-klap dacht ik. Ik bracht mn motor naar MVM Motoren en om een lang verhaal kort te houden: ga daar nooit heen. Niet alleen probeerden ze me een poot uit te draaien, ze hanteren ook hogere prijzen dan elders en het onderhoud/de reparatie die ze gedaan hebben was prutswerk. Geen verstand van zaken zelfs.
Daarna elders wel goed onderhoud gehad voor bijna nop. Snel Motoren in Zeist, een kleine garage op een industrieterrein.

Anyway, ik ben dus weer beschikbaar om te gaan rijden. Aangezien zich nu al redelijk wat mensen uit de regio hier gemeld hebben, wie heeft er zin in een gezamenlijke rit binnenkort? Is een weekend het handigst voor de meesten?
 
Ik ben vaak in die regio te vinden en ben altijd op de motert.
Wie gaat waar wanneer tochtje doen?
Wil wel een keertje mee!

BMW R1150RS en Kawa 1000
 
weekend is voor mij wel handiger; zondag 21 juni zou bijvoorbeeld goed gaan. Maar het mag ook eerst bijv en wat korter stukje zijn 's avonds? (vanaf uur of 8/half9)

Ik heb trouwens wel goede ervaring met BikeCompany in Soest (kleine beurt en nieuwe band)

oh en ik zal een foto bij mijn profiel zetten deze week ;-)
 
RBmotoren in de Bilt is geniaal. Absoluut niet de goedkoopste. Wel hele goede service en voor 30 cent per km een coole leenmotor mee.
 
weekend is voor mij wel handiger; zondag 21 juni zou bijvoorbeeld goed gaan. Maar het mag ook eerst bijv en wat korter stukje zijn 's avonds? (vanaf uur of 8/half9)

Ik heb trouwens wel goede ervaring met BikeCompany in Soest (kleine beurt en nieuwe band)

oh en ik zal een foto bij mijn profiel zetten deze week ;-)

Ik zou misschien de 21ste wel kunnen. En 's avonds ook wel een keer.
 
RBmotoren in de Bilt is geniaal. Absoluut niet de goedkoopste. Wel hele goede service en voor 30 cent per km een coole leenmotor mee.

Helemaal mee eens! Leuke lui, top service, flexibel, vakmanschap en eerlijk advies. (ik heb er geen aandelen.. ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan