Knipperlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronny1960

Rookie
17 sep 2013
11
0
westrozebeke
Dag allemaal
zou iets willen vragen zou er mij iemand een schets kunnen geven voor de 4 knipperlichten te doen werken ,ik heb namelijk een Yamaha Majesty 250 van bouwjaar 1997 die waren zeker nog niet gemaakt voor de 4 knipperlichten te doen werken.
Alvast bedankt
Ronny
Ronnymadmax@gmail.com
 
In NL had dat ding zeker te weten raw's.

Wat zit er nu op of wat mis je precies? Heb je een bedieningsknop, zitten er draden voor raw in de kabelboom, zijn er plekken waar raws gemonteerd zaten of kunnen worden?
 
Zwart is je bestaande installatie.
Rood is wat je moet toevoegen.
Je hebt 2 diodes nodig die zo'n 5A kunnen hebben, b.v. deze Si rectifier Diotec BY550-400 DO 201AD 400 V 5 A from Conrad.com
de zwarte schakelaar is de schakelaar op het stuur (links/rechts)

full

Je kan ook een dubbelpolige schakelaar gebruikne, je hebt dan de diodes niet nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
iedereen bedankt maar sorry hoor lijkt me hier geen goed gedacht iets op dit forum te zetten,de manier waar op je hier een antwoord krijgt heel vriendelijk is het niet .


Misschien moet je je even verdiepen in dit forum. :Y
Dan kun vaststellen dat Martell en V.d.V. met respectievelijk ruim 61.000 en 13.000 berichten (lees adviezen) hulpvaardige en gerespecteerde "adviseurs" op MF zijn.

Jouw opmerking, dat je in dit topic niet vriendelijk bent bejegend, is volkomen misplaatst! :Y
 
iedereen bedankt maar sorry hoor lijkt me hier geen goed gedacht iets op dit forum te zetten,de manier waar op je hier een antwoord krijgt heel vriendelijk is het niet .
Ik vind dat we wel een verklaring van je mogen verwachten waarom je je zo respectloos gedraagt.
Ik heb hier mijn tijd zitten verdoen aan die tekening voor je.
 
Namens ronny allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken en uitleg , maar ronny vind het hier niet leuk, ronny is dat keiharde commentaar op deze vraag goed zat.
Denk ik :W
 
Als ronny vanavond niet reageert, gaat hier een slotje op. Ik vind het een vreemde reactie.

Al denk ik overigens dat hij de directe reacties aanziet voor vijandige reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan