respect voor de marshals

Inderdaad, dan zit ik in de rescuecar op de noordlus.

Ik zou haast zeggen: niet tot ziens, want dan heb je iets fout gedaan! :+
maar voor het geval dat: drop of lolly? O-)

Dat zijn onder de marshalls wel een beetje de lamballen, toch? }) :+
 
Vriendelijk!

Mijn toevoeging: geweldig dat ze er niet alleen tijdens de races staan... Maar ook als de prutserige amateurs zoals ik (2:14 :+) over het circuit aan het touren zijn! Naar mij kijken doe je niet voor je plezier :+ , en toch staan ze er allemaal. Netjes vlaggen, snel ingrijpen als er bij iemand iets mis gaat, heel stoer en chagrijnig kijken als we moeten opstellen in de pits (ik vind dat wel zo zo'n charme hebben :P )... Top! :Y
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Maar respect voor alle baanposters op deze aardbol,zonder hun geen race/circuitdagen :] en weet ik veel allemaal,hulde :}
 
Inderdaad, dan zit ik in de rescuecar op de noordlus.

Ik zou haast zeggen: niet tot ziens, want dan heb je iets fout gedaan! :+
maar voor het geval dat: drop of lolly? O-)

Hopelijk maar niet tot ziens dan (of hooguit tijdens de middagpauze ;) ) maar voor het geval dat: een lolly alsjeblieft! :+
 
en, Joep1984, ben ik je nog tegengekomen vandaag?

De kans is groot! :P

Ik heb in de 5e sessie van groep 3 in de uitloopronde mijn motor nog even in de grindbak bij ossebroeken neergezet :X

(wel mooi rechtop, dat dan weer wel ;) )
 
full



helden zijn het, zo vaak als ze destijds mijn Ducati niet op dat wagentje hebben getild :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maandag elke "binnendoorweg" op Assen geprobeerd. Maar nergens Lady_Di te bekennen.
 
De kans is groot! :P

Ik heb in de 5e sessie van groep 3 in de uitloopronde mijn motor nog even in de grindbak bij ossebroeken neergezet :X

(wel mooi rechtop, dat dan weer wel ;) )

O ja, je had hem er behoorlijk diep ingeploegd, ik heb nog gezegd dat je goed je best had gedaan! *O* Nou ja, nu ken je de truc om hem er voortaan zelf weer uit te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
O ja, je had hem er behoorlijk diep ingeploegd, ik heb nog gezegd dat je goed je best had gedaan! *O* Nou ja, nu ken je de truc om hem er voortaan zelf weer uit te krijgen.

Ah was jij dat!

Ik stond in eerste instantie niet zo diep in het grind, alleen dacht ik dat ik er wel rustig uit kon rijden _O-

Maar voor een volgende keer weet ik het inderdaad, en liever zo de grindbak in dan op de zijkant! ;)
 
Dit zijn toch vrijwilligers??

Ze zorgen er zo met z'n allen voor dat een kaartje geen €100 kost!


:} :} :}
 
En voor ons kost het kaartje dus helemaal niks *O*
Komende TT is deze dame weer verzekerd van een riante plek pal langs de baan, perfect zicht, in een mooie bocht, met schuilhok, plee en volledig voorzien van natje en droogje en leuk gezelschap. En handig als je van wat verder weg komt: gratis camping ook pal naast het circuit.

NB mocht iemand zich geroepen voelen: meld je vast aan als baco voor volgend seizoen!
Hoeft echt niet elke week hoor, een paar keer per jaar is ook goed.
Maar het is wel verslavend!
 
En voor ons kost het kaartje dus helemaal niks *O*
Komende TT is deze dame weer verzekerd van een riante plek pal langs de baan, perfect zicht, in een mooie bocht, met schuilhok, plee en volledig voorzien van natje en droogje en leuk gezelschap. En handig als je van wat verder weg komt: gratis camping ook pal naast het circuit.

NB mocht iemand zich geroepen voelen: meld je vast aan als baco voor volgend seizoen!
Hoeft echt niet elke week hoor, een paar keer per jaar is ook goed.
Maar het is wel verslavend!

Waar stond je vandaag?
Ik heb vandaag tijdens de red bull rookies even mee gegluurd bij de strubben. :Y

Heb ik het ook eens vanaf jullie plek gezien. 8-) ;)

full
 
En voor ons kost het kaartje dus helemaal niks *O*
Komende TT is deze dame weer verzekerd van een riante plek pal langs de baan, perfect zicht, in een mooie bocht, met schuilhok, plee en volledig voorzien van natje en droogje en leuk gezelschap. En handig als je van wat verder weg komt: gratis camping ook pal naast het circuit.



Ik heb er ook gestaan, jaren geleden. Riante plek wel, maar geen sprake van een schuilhok, plee of natje en droogje. Tussen de races door kon je, als je je haastte en geluk had dat je voor mocht gaan, iets te eten/drinken scoren bij een van die vetbakken/vreetschuren langs het circuit. Henk van Marle was destijds scheidend en Appie Ruitenbeek aankomend hoofd-baancommissaris. Op woensdag met regen gearriveerd, heel de rest van de week regen en nog eens regen. Wel kregen we, over die vier dagen, 75 gulden per persoon en veel schik gehad, dat dan weer wel. Toontje Hollemans was destijds 'onze' postleider. En verslavend is het ook, daar heb je gelijk. Maar ik hoefde het jaar erop niet meer te komen.
 
Wat weer een geweldig weekend; ik mocht deel uitmaken van de crew in de Medical Car, dus op stand-by staan tussen de Ruskenhoek en de Ramshoek.
We hebben gelukkig geen inzet gehad, alleen tijdens de Rookiescup in de tweede race een Japannertje uit de bak gedragen. Hij had overigens niets gelukkig,
alleen een paar diepe krassen in zijn ego....
Het was weer een geweldige TT!
Hans
 
Als je bij ons op post 2(haarbocht ) eraf stuitert verdien je een sticker en word je member :] Tijdens de TT zijn er weer een aantal leden bij :)
Ook ik ben erg blij met de Marshalls en de medische mensen. :Y
Zonder jullie geen races,dus bij deze een enorme dankjulliewel. 8-) 8-)

Ik ben ook 1 van de velen die wel eens in jouw "werkplaats" is beland Hansuutzwolle.
Of ik je heb gesproken zou ik zo niet weten,maar ik ben blij dat jullie mij elke keer lichamelijk weer goed genoeg vonden om de baan weer op te gaan. 8-)

Als je trouwens tijdens een race/circuitdag trek krijg in een zwart/wit bal moet je in stekkenwal vallen of met pech komen te staan. ;) :+
De Marshalls denken ook aan de inwendige mens. 8-) :} :} :}
full
 
Afgelopen weekend stond ik op 15 (Mandeveen). Superleuke dagen gehad!

Was echt weer een mooie TT dit jaar. :Y
Ik keek er van op hoe jullie het voor elkaar hebben in de hokjes langs de baan.
Er kwamen complete hamburgers tevoorschijn. :9
Mocht ik stoppen met racen dan zal ik mij ook maar aanmelden als Marshal,al is het maar om de hamburgers te bakken. :+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan