KTM Duke 390 project - custom achterkant

Lukic

MF veteraan
22 sep 2002
2.032
0
Den Haag
Ik heb een KTM Duke 390 waar ik een projectje van heb gemaakt. Hij moet een beetje worden zoals deze:

http://derestricted.com/wp-content/uploads/2010/03/ktm_125_r.jpg

Op dit moment is hij zoals op de bijgesloten foto (niet de link).

Heb al een redelijke waslijst aan mods uitgevoerd, maar er staat ook mog wel het nodige in de planning. Waar ik wat advies bij kan gebruiken is het aanpakken van de achterkant. Ik heb tweedehands alle kappen van de achterkant gekocht. Ik wil dus de duoseat verwijderen en iets fabriceren wat lijkt op de foto op de link. Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken. Ik dacht een mal snijden van het blauwe isolatieschuim (weet niet hoe het heet), dan met glasvezel matten mooie aansluting maken op de dan inmiddels geschuurde kuipdelen. Alles netjes afwerken en dan spuiten. Is dat een beetje te doen. Iemand tips? Ik heb hier geen ervaring mee...
full
 
Als je slim bent zou ik de "nieuwe kont" zo proberen te maken zodat de oude kont er altijd nog opkan. Informeer is bij wat bedrijven als polyservice ofzo welke materialen je het best kan gebruiken. Of wat experts op het forum..
 
Als je slim bent zou ik de "nieuwe kont" zo proberen te maken zodat de oude kont er altijd nog opkan. Informeer is bij wat bedrijven als polyservice ofzo welke materialen je het best kan gebruiken. Of wat experts op het forum..

Ja dat had ik mij al voorgenomen om hem demontabel te maken. Had gehoopt op wat meer experts op dit forum die me op weg zouden kunnen helpen of zelf al eens zoiets hebben gedaan.
 
Heb ik ook al aangedacht. Maar eht subframe is wezenlijk anders en loopt ook gewoon in een stuk door met het hoofdframe voor zover ik kan zien. Dan ben ik echt op slopershoogte.

Maar er moeten toch mensen zijn met ervaring met het maken van een kontje voor de motor?