MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja precies, en offroad met wegbanden is vaan ook nogal n slechte keuze haha.
Maar ik schrok me dood vind niet normaal dat ze zonder waarschuwing gewoon ff een grinddijkje ervan maken.. Kunnen we er niet mee naar de gemeente Schagen?
 
staan gewoon borden hoor....
full
 
Ja precies, en offroad met wegbanden is vaan ook nogal n slechte keuze haha.
Maar ik schrok me dood vind niet normaal dat ze zonder waarschuwing gewoon ff een grinddijkje ervan maken.. Kunnen we er niet mee naar de gemeente Schagen?
gemeente heeft er niks mee te maken ,is van waterschap en die doen alleen ooplappen
 
Ja precies, en offroad met wegbanden is vaan ook nogal n slechte keuze haha.
Maar ik schrok me dood vind niet normaal dat ze zonder waarschuwing gewoon ff een grinddijkje ervan maken.. Kunnen we er niet mee naar de gemeente Schagen?

Was al paar dagen ervoor aangegeven dat ie dicht zou zijn ivm werkzaamheden ;)
 
Laatst bewerkt:
Was al paar dagen ervoor aangegeven dat ie dicht zou zijn ivm werkzaamheden ;)

Dat bord geeft aan opspattend grind/slipgevaar.. Ik bedenk me dan niet dat er ineens een grindweg aangelegd is :/

Edit: Vanaf welke kant staan die borden er? Ook als je vanaf trambaan komt? Zijn me namelijk nieterns opgevallen
 
Laatst bewerkt:
Hallo alle ik heb me hier al eens voorgesteld maat dat is alweer een heletijd terug.
Dus bij deze nog een keer.

Ik ben randy 26 jaar woon in zwaag en heb vandaag me eerste motor opgehaald een suzuki gsr600.

Dus ik houd de pagina in de gaten en misschien haak ik wel een keer aan als ik welkom ben.

Gr randy
 
ik kijk altijd via vipbox.eu, geniaal engels commentaar, kwaliteit is wel om te janken maar je kan het volgen en het commentaar maakt een hoop goed. krijg je een BT2 Sports stream
 
Bedankt voor de heads up, hoe kom je aan die info?

Zoals Baka al zei, een motoragent hield mij staande toen ik langs het popo bureau reed. Ze doen blijkbaar steekproeven bij cross/ supermoto's omdat die nogal vaak bereden worden door niet-eigenaren B|

Zal wel weer te maken hebben met het feit dat het populaire roofoverval voertuigen zijn.


Dash staat aan het hoofd van die bende :+

Was het maar zo :P

Dan zou ik tenminste wat inkomsten hebben :+
 
bij ziggo is eurosport 2 zender van de maand. dus kan je het ook daar kijken als dat natuurlijk mogelijk is :)
 
Ja da's niet al te best. Maar wel beter als toen bij sport1.
De britte hebben het mooiste commentaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan