Gezocht: Mistlamp Schakelaar voor op het stuur

Bascy

MF'er
21 aug 2001
50
0
Eindhoven
Halo,

ik wil op mijn Varadero mistlampen zetten. Bij de o.a. Hawk lampen van SW-Motech wordt wel een schakelaar geleverd, maar dit is een foeilelijke tuimelschakelaar met een condoompje eroverheen.

Ik heb op een Tiger 800XC een hele mooie drukknop, met verlichting, gezien, maar kan nergens iets soortgelijks vinden op het www.

Ik zie ook nog de mogelijkheid om een elektronische schakeling aan te schaffen waarmee je, door bijv je grootlicht-signaal knop 3 seconden indrukt, je mistlampen kunt aan- en uitschakelen. Dit setje kost alleen meer dan €60,= en dat vind ik nogal prijzig.

Iemand suggesties?

alvast bedankt
Bas
 
Ik ben ook wel benieuwd wat er leverbaar is. Ik krijg deze vraag steeds vaker. Ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen.
 
Laatst bewerkt:
Triumph levert ook OEM mistlampen, waarschijnlijk heb je dat gezien. BMW levert ook OEM mistlampen en de bijbehorende schakelaars passen exact in de stijl van de motor en de overige knoppen en zijn ook verlicht en afgeregeld en weet ik veel wat.

Nadeel: duur. Maar je kan ze wel gewoon los bestellen en dan aansluiten op je aftermarket mistlampen.
 
Laatst bewerkt:
Zoiets?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan