RC45 blok gelijk aan VFR750?

fighterfan

MF veteraan
13 okt 2004
15.273
276
Amersfoort
He hallo,

Ik zit met een vraagje.
Is het blok van een rc45 het zelfde blok als dat van een vfr750 ?
En zo niet wat zijn de grote verschillen hier tussen of zijn het echt twee compleet andere carters ? Ik kan me voorstellen dat het het zelfde blok is alleen dan met een andere kop of nokkenassen. De bloken lijken nog al op elkaar dus vandaar mijn vraag. Iemand die hier kaas van heeft gegeten ?
En heeft iemand ook enig iedee wat het vfr750 blok weegt ?

Gr Dennis. :W
 
Laatst bewerkt:
Head Assy, Rear Nr750 1992 England

€ 10921.50

Frame Body Comp. Nr750 1992 England

€ 16909.50

ron-swanson-computer.gif



_O-
 
Laatst bewerkt:
rustig aan maar hoor, als je zo een motorfiets kan en wil betalen neem je gewoon een nieuwe :

PISTON, fits NR750 1992 (N) ENGLAND - order at CMSNL

als presse papiér . :9

het is overigens erg begrijpelijk de prijzen te vergelijken met andere motorfietsen maar feit blijft dat echt exclusiviteit door sommigen de moeite waard gevonden word en daar soms ook het geld voor over hebben.

Ik zou bijv best een zxr750r willen hebben ofzo, toch iets aparts zonder dat je een krater in je bankrekening hebt :+
 
Laatst bewerkt:
rustig aan maar hoor, als je zo een motorfiets kan en wil betalen neem je gewoon een nieuwe :

PISTON, fits NR750 1992 (N) ENGLAND - order at CMSNL

als presse papiér . :9

het is overigens erg begrijpelijk de prijzen te vergelijken met andere motorfietsen maar feit blijft dat echt exclusiviteit door sommigen de moeite waard gevonden word en daar soms ook het geld voor over hebben.

Ik zou bijv best een zxr750r willen hebben ofzo, toch iets aparts zonder dat je een krater in je bankrekening hebt :+
Als ik genoeg geld had kocht ik die zuiger voor op me nachtkastje. :9~
 
Ik heb wel deze mooie zes spaak magnesium (PVM) wielen gevonden voor een 'eventueel' toekomstig Honda V4 project. Heel rustig aan wat onderdelen gaan verzamelen... :X

full

Je kan beter spijt hebben dat je ze wel gekocht hebt dan dat je ze niet gekocht hebt... :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan