MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
HBO rechten heb je geen fuck aan toch? Wil je beetje serieuze baan heb je in die sector zeker WO nodig.

Nee hoor. Met HBO-Rechten kom je ook wel aan de bak... als je mazzel hebt. De markt is gewoon uber ruk.

In ander nieuws: de Duke trilt zo dat er zelfs een boutje uit mn helm is gedonderd :+
 
Laatst bewerkt:
Zal me ook maar weer eens melden :)

Ik ben Michel, woonachtig in Wognum. Heb +/- 10 jaar me rijbewijs maar door drukte en blessures heb ik tussen 2011 en 2014 weinig gereden. Sinds 2006 heb ik een sv650s en daar is vorig jaar een tuono r bij gekomen voor de betere houding. Echter kwam ik er na 2 vakanties achter dat bagage en langdurig snelweg werk niet ideaal is op een naked met een zwakke schouder. Dus afgelopen week een vakantie fiets erbij gehaald in de vorm van een aprilia caponord rally raid.

full

full
 
Welkom :Y Kan het zijn dat ik je vanmorgen om een uur of elf heb zien rijden? Ergens tussen Alkmaar en Langedijk, weet alleen niet meer waar precies.

Ik stond vanmorgen kwart voor vijf op mijn werk; toen ik naar huis reed was ik zombie B|
 
Zal me ook maar weer eens melden :)

Ik ben Michel, woonachtig in Wognum. Heb +/- 10 jaar me rijbewijs maar door drukte en blessures heb ik tussen 2011 en 2014 weinig gereden. Sinds 2006 heb ik een sv650s en daar is vorig jaar een tuono r bij gekomen voor de betere houding. Echter kwam ik er na 2 vakanties achter dat bagage en langdurig snelweg werk niet ideaal is op een naked met een zwakke schouder. Dus afgelopen week een vakantie fiets erbij gehaald in de vorm van een aprilia caponord rally raid.

[afbeelding]
[afbeelding]

Michel! wazzup man, hoe gaat ie? de trouwe SV die we toen hebben gekocht met die herrie uitlaten is nog steeds in je bezit dus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan