Demper Hornet 2008

DennisTw

MF'er
4 sep 2014
65
0
Goedenmiddag,

Ik heb de zoekfunctie veelvoudig gebruikt maar ik kan niet duidelijk vinden welke dempers ik onder mijn hornet kan monteren, het betreft een Hornet uit 2008. Ook het Hornet home heeft me nog niet veel kunnen helpen.

Bestaat er een site die aangeeft wat past en wat niet, en wat zijn nou dingen om op te letten.
Ideeen voor een demper zijn altijd welkom.
Alvast bedankt.
 
Uitlaat demper van een Honda CB600 Hornet 2008. Het liefst wil ik eerst een tweedehandse proberen, nu kijk ik op marktplaats en dan staat er wel vaak past op meerdere motoren. Hoe weet ik of deze op de Hornet past. Of gaat dit puur om de diameter?
 
Alleen een demper voor een CB 600 model van 2007 past. Elke set komt niet alleen met de demper, maar ook de linkpijp speciaal voor dat model. Het gaat niet alleen om diameter, maar ook op de vorm van de pijp en de lengte.

En als het een gekeurde demper betreft is de e-keur ook alleen voor dat model geldig. Mijn tip: bespaar je een hoop gedoe en koop meteen een demper speciaal voor de Hornet. Om een demper die niet voor een CB 600 07> is pas te krijgen op jouw nieuwe aanwinst gaat waarschijnlijk meer geld, moeite en ergernis kosten dan je bespaart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan