Regio Zeist/De Bilt/Utrechtse Heuvelrug/Soest/Woudenberg

Ha Slipstroom, goed om nog meer mensen uit de buurt te zien hier! woensdagavond zouden we een stukje kunnen rijden? Lukt het jullie dan PeteH en wdmp? Bijv 20 tot 22 uur?
 
ha Stefanrs2
op zich is de afstand tot zeg zeist (beetje midden van het gebied) te doen... hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je hebt wel de goede motor lijkt me ;-)

en (ook) voor de anderen:
morgenavond 1930 bij de Mac bij huis ter heide afspreken? (beetje in het midden)?
 
Ja het is wel wat verder weg, maar ik val net buiten iedere regio;p

Ja heb een honda cbr600f 1997 en een yamaha diversion uit 1999 haha
 
Hè jammer jongens; ik heb maandag een operatie aan m'n linker pink gehad (hopelijk de laatste) en sta de komende weken langs de lijn. Ik ben zondag nog wel even op pad geweest rond 12:00. Ik had net gemist dat e.e.a. werd afgeblazen. Terug naar Bilthoven een ongehoorde hoosbui op m'n dak gehad. Goede beslissing dus... _O-
 
Wacht niet op mij, mn accu is net overleden...hij kreeg de startmotor niet meer aangeslingerd. Ik had het kunnen weten, 2 weken geleden was de accu al een probleem.

Nieuwe accu is besteld, dus als er iemand dit weekend nog wil rijden dan haak ik graag aan!
 
Laatst bewerkt:


de eerste utrechtse heuvelrug-rit was een feit! welliswaar nog met z'n tweeen (wdmp), maar dat maakt de Lekdijk er niet minder mooi op ! 8-) Jammer Slipstroom dat je er niet bij kon zijn. we zagen het net op tijd.
Volgende keer hopelijk met meer? animo lijkt er wel te zijn! ben zelf een weekje weg maar vanaf juli zet ik het succes van gisteren graag voort!
 
Vanaf volgende week woensdag heb ik vakantie, dus dan kan ik best een keer die kant opkomen;)
 
Wollie77, de foto doet het niet, volgens mij moet ie eerst nog geupload worden ipv direct vanaf de computer.
Het was zeker een leuke rit gisteravond en wat mij betreft ook voor herhaling vatbaar! Balen van je accu Slipstroom, hopelijk is het snel gefixt.
 
Welkom, leuk om te zien dat het clubje steeds verder groeit. :) Binnenkort maar weer eens een ritje plannen dan (eerst even wellicht dat hete weer voorbij laten gaan).
 
Ik woon sindskort in Vleuterweide (Vleuten). Ik ben 29 jaar oud, heb een Triumph Street Triple R uit 2010 en heb mijn motorrijbewijs sinds 2009. Ik heb ook nog een Honda CBR600RR voor op het circuit, maar daar mag ik helaas niet mee op de weg ;) Zou het leuk vinden om een keer een tourtje mee te doen! Wanneer gaan jullie weer?
 
Ik rijd ook veel op de lekdijk.

Heb een rode/zwart/witte cbr600f en een groene yamaha xj 600
 
Jaja, maar wel een met een startprobleempje vorige week.. Haha. Volgende week herkansing? Woensdag of donderdagavond? Wie kan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan