Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Goedenavond mede Ninja-rijders, laat ik mezelf hier ook maar eens melden.
Ik heb mijn Ninja vanaf eind januari in de schuur staan en sinds begin mei mag ik er ook op rijden en sinds die tijd heb ik er ong. 1000km mee gereden.

Ik ben ook wel in voor een leuke meeting/tourrit.

[afbeelding]

Het wordt nog bijna druk hier joh :9 Jij ook welkom natuurlijk :)
Is het niet misschien een idee om een apart topic te openen voor die meeting?
Wil best de organisatie op me nemen hoor, no problemo.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vast wel wat op de plank liggen, zal vanavond even zoeken. Als je via PB een emailadres stuurt, dan kan ik een GPX-bestandje daarheen sturen.

Ik heb een Tomtom mocht dat nog nodig zijn. :)

Mooi ding Jeroen-15. Groen :}
 
Laatst bewerkt:
Het wordt zowaar gezellig hier :P


Is het niet misschien een idee om een apart topic te openen voor die meeting?
Wil best de organisatie op me nemen hoor, no problemo.

Ja we hebben het al weken over een rit, wordt tijd dat we eens stappen gaan maken. Het leek mij ook wel leuk om een topic te openen voor een A1/A2 sportbike rit, vinden jullie dat wat? Of wil je het meer bij 300's houden?
 
Het wordt zowaar gezellig hier :PJa we hebben het al weken over een rit, wordt tijd dat we eens stappen gaan maken. Het leek mij ook wel leuk om een topic te openen voor een A1/A2 sportbike rit, vinden jullie dat wat? Of wil je het meer bij 300's houden?

Ik denk dat er dan wel meer mensen mee willen als het een A1/A2 rit word, vrienden van mij willen al te graag mee.. maar hebben geen ninja 300 onder hun kont.
 
Het wordt zowaar gezellig hier :PJa we hebben het al weken over een rit, wordt tijd dat we eens stappen gaan maken. Het leek mij ook wel leuk om een topic te openen voor een A1/A2 sportbike rit, vinden jullie dat wat? Of wil je het meer bij 300's houden?
Haha, inderdaad. Bijna wel. :9

Opzich... een 300 rit zal in ieder geval een knus clubje worden. Kwa ninja's zijn we tot nu toe met 5 man die aangegeven hebben te zullen komen. Dat is niet zo heel veel dus. Is opzich niet erg. Maar een rit met uitsluitend 300tjes is zeker tof. :9~

Daartegenover, met een apart A2 meeting topic kán het aardig druk gaan worden. Heb persoonlijk geen flauw idee hoeveel animo er voor is buiten dit topic. Dat kunnen er een heleboel zijn, dat we met 20 man gaan. Dat kan ook leuk zijn, maar ik weet natuurlijk niet wat jullie willen. :)
 
Laatst bewerkt:
8e56e930f42b66d54ef9dcb1080966a360e240c3d4310e3cb9aea49534dba42c.jpg


We kunnen ook gewoon komende week of iets later een gezellig klein knus ritje doen en als dat prima gaat doen we het een paar weken later wat epischer?
 
Opzich... een 300 rit zal in ieder geval een knus clubje worden. Kwa ninja's zijn we tot nu toe met 5 man die aangegeven hebben te zullen komen. Dat is niet zo heel veel dus. Is opzich niet erg. Maar een rit met uitsluitend 300tjes is zeker tof. :9~
Cool, ik heb een Mercedes E300, mag die ook meedoen? :+

@Dreack: routes in je mailbox :W
 
Cool, ik heb een Mercedes E300, mag die ook meedoen? :+
Als volgauto mag je mee hoor, drankjes verzorgen enzo. Fiets op het dak. :+

Maar het lijkt me allereerst denk het handigst om een 300 rit te doen, is ook iets makkelijker te regelen. En lijkt me ook iets gezelligee inderdaad. Dan kan daarna altijd nog een volledige rit inderdaad. :Y
 
Laatst bewerkt:
Kijk, het is nou lekker weer :] Als er plannen gemaakt worden kunnen die beter iets van 40 dagen van te voren gemaakt worden, dan weet je zeker dat zowel iedereen zowel bij de ninjaclubrit als bij de A2 rit aanwezig kan zijn i.v.m. het feit dat je ook in de vakantieperiode zit.

Overigens @ Cpt. Screwboot:
Mijn comment was puur sarcasme, een ninja250 is uiteraard ook een Ninja.
 
worden de ninja's 250 hier ook besproken? =D
Als je echt puur een ninja 250 topic zoekt, die heb je hier. Maar die is een klein beetje dood lijkt het. :9

Maar er zijn plannen genoeg. Alleen worden die bijna nooit uitgevoerd.
Ja inderdaad, zo heb ik ook een beetje het idee. Niet dat het erg is, maar als we willen rijden moet er wel iets aan worden gedaan haha. *O*

Ik ben iig bezig met iets in elkaar aan het zetten, laat dat natuurlijk zsm weten.
 
Laatst bewerkt:
Voila, hieronder een pic van de AMAZING ZALIG VERSLAVENDE UITLAAT!

Gekocht van Motorgamer, waarvoor dank!

148d5io.jpg


24n2t1s.jpg


We love it!!

Ps: Een film is in de maak :D Alsook deftigere foto's wanneer ik mijn rijbewijs heb gehaald.
 
Voila, hieronder een pic van de AMAZING ZALIG VERSLAVENDE UITLAAT!

Gekocht van Motorgamer, waarvoor dank!

We love it!!

Ps: Een film is in de maak :D Alsook deftigere foto's wanneer ik mijn rijbewijs heb gehaald.

Jullie ook bedankt.
Ziet er erg strak uit! Geen gehoor beschadiging opgelopen toch haha :P. Met of zonder db killer?
Succes nog met het behalen van je rijbewijs:)
 
Het is stil, te stil....

Ik ben laatst weer op het midland circuit geweest (rijvaardigheidstraining, 2theexperience). Nog veel te leren, maar het was weer geslaagd.
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen
Omdat ik al een tijdje niks heb gehoord over de meeting, vroeg ik mij af of jullie mee willen met de meeting van DutchTheOne bekend van youtube, er gaan al 10+ man heen.
Dit is de route die dan gereden word :
Route DTO Meetup 2015 - Google My Maps

De meeting is zondag 9 augustus en we verzamelen om 11:30 en om 12:00 vertrekken we uit Parkeerplaats Arnhem Noord A12.

Hier is een link om je aan te melden (het kost overigens niks :)!)
DTO Meetup 2015

Misschien zie ik jullie dan :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan