Scott Redding topic

ja nu is ie opeens een stuk milder met zijn uitspraken die Redding, waarschijnlijk omdat hij nu ziet dat het nog niet zo eenvoudig is om zo snel te zijn met die Honda zoals Pedrosa en Marquez dat kunnen.


denkt dat redding wel realistisch is stel dat je de huidige top 5 uit valt ;)

dan het ie toch kans ....

_O- _O- _O-
 
Misschien niet, dit was een andere vraag (die daar min of meer over handelt) met Scott's antwoord:
"You said you wanted to challenge for the podium when you were on stage. Is that the aim for the season ahead?"

Scott Redding:
"Yeah, not to be consistently on the podium because that's unrealistic. I think two times in the season we could get on the podium. I think that would be a good year for me. Trying to achieve top fives is always my goal and if I'm fighting for the podium I've got nothing to lose. It's going to be an interesting season because I don't really have pressure to get the results, as long as they can see that I'm there and I'm trying".


:Y :Y
 
Oma is weer niet up to date ;)

ik hoor dus gisteren dat Redding naar Pramac gaat, ik neem aan dat ie een deal voor een GP-16 krijgt?

maar dat wil wel zeggen dat er een Factory honda "for grabs" is. wie hebben de beste papieren om dit te gaan invullen? Rabat?
 
Oma is weer niet up to date ;)

ik hoor dus gisteren dat Redding naar Pramac gaat, ik neem aan dat ie een deal voor een GP-16 krijgt?

maar dat wil wel zeggen dat er een Factory honda "for grabs" is. wie hebben de beste papieren om dit te gaan invullen? Rabat?

Tito Rabat wilt misschien wel blijven bij MarcVDS en de stap naar het MotoGP-team maken, maar dat is nog niet helemaal rond. Redding gaat volgend jaar met de GP15 rijden, niet met de GP16. Maar eerlijk is eerlijk: Ducati doet vaak meer moeite voor Pramac dan Honda voor haar klantenrijders.
 
Oma is weer niet up to date ;)

ik hoor dus gisteren dat Redding naar Pramac gaat, ik neem aan dat ie een deal voor een GP-16 krijgt?

maar dat wil wel zeggen dat er een Factory honda "for grabs" is. wie hebben de beste papieren om dit te gaan invullen? Rabat?

Vd Mark *O* :+

Zal idd Tito worden. Dit is al bijna zeker.
 
Mooie foto van Scott op Phillip Island.. *D

full
 
Zo, dan maar hier ff reageren daar er geen topic van Argentinie in de pipeline zit.
Michelin heeft grote problemen met de banden ondervond Scott. Een gigantische klapband tijdens vrije traning en de vrije traning stilgelegd van wege veiligheid van de coureurs. Men weet nog niet wat te doen.......
 
Is voor zn huis aan de Florakade. Scott zit nog met zn chick bij Colin Edwards om daar beetje te flattracken.

zag busje gister rijden, meende Jasper Iwema achter stuur te zien. Zal wel op Scott zn hond en konijn passen :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan