Display gsxr 750 k6 uitgevallen

sahin-e

Rookie
5 nov 2014
14
2
bergen op zoom
Beste mf gebruikers

Sinds vorig week is display van mijn gsxr 750 k6 uitgevallen tijdens rijden.

Richting, grootlicht lapje werken wel
Tank lampje,toeren teller en display geven niks meer aan

Zekeringen onder mijn zadel zijn wel heel. Toen ik ze wilde controleren en eentje met de tang uit trok,leek het effe display terug kwam. Maar bleef uit. Als ik desbtrefende zekering uit trek doet de richting aanwijzers ook niet.

Zou iemand me kunnen helpen???
 
Ja, hij is opgelost
Ik weet allijn niet hoe..

Ik had eerst geen problemen....
Toen een andere uitlaat paar x ritje gedaan.. Kwam de storing....tijdje mee rond gereden...
Ik had daarna de de killer van de uitlaat eruitgehaald... En na 10 km rijden kwam de display van zelf terug.(opgelucht)...

Later zijn we met vrienden op Tour geweest in Luxemburg.. Dus had ik de de killer terug erop gezet..
We kwamen aan in Luxemburg en display was weer weg.....

Ik heb daar de killer eraf gehaald... En is de display weer na km of 20 weer normaal gaan werken..

Nu rij ik zonder de killer... En niks Aan de hand...

Buiten de boven geschreven verhaal is er niks aan de motor veranderd of gesleuteld....
Ik kan zelf geen link leggen tussen de display en uitlaat. Verder heb ik ook aan niemand gevraagd

Maar als jij sinds kort een andere uitlaat heb gezet( laser xtreme BV) en de storing daarna is gekomen wil ik wel weten....
 
Ik kan me niet voorstellen dat de werking van het dashboard afhankelijk is van de aanwezigheid van een DB-killer. Als je de klep uit de uitlaat verwijderd geeft dan een foutmelding in je dashboard, maar voor de rest zijn een onafhankelijke zaken. Ik denk dat het toeval is dat het zo werkt.
Het lijkt er eerder op de je een slechte stekkerverbinding hebt of een kabel die bloot ligt, waardoor de voeding van het dashboard soms wegvalt. Ik heb dat met mijn V-strom problemen gehad met de koplampen, die deden het dan wel, dan niet. Bleek er een stekker te zijn gecorrodeerd. Ik sluit niet uit dat jij eenzelfde probleem hebt. Loop de stekkerverbindingen en kabels eens na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan