Motor start niet

BB78

Rookie
3 jul 2015
10
0
Goedemiddag,

Ik ben Arjo en sinds kort in het bezit van een Suzuki GS850 die is omgebouwd tot een caferacer. Deze heb ik overgenomen van een vriend van me.

Op dit moment heb ik een probleem met starten, de motor start niet. Wat ik al gedaan heb is de accu vervangen en het startrelais vervangen.

Wanneer ik de startknop dus indruk tikt het startrelais, verder gebeurt er niets. De motor heeft een jaar stilgestaan en daarvoor heeft de motor het gewoon gedaan. Het kan dus volgens mij geen groot probleem zijn.

Wij helpt mij op weg.....

Groeten Arjo
 
Goedemiddag,

Ik ben Arjo en sinds kort in het bezit van een Suzuki GS850 die is omgebouwd tot een caferacer. Deze heb ik overgenomen van een vriend van me.

Op dit moment heb ik een probleem met starten, de motor start niet. Wat ik al gedaan heb is de accu vervangen en het startrelais vervangen.

Wanneer ik de startknop dus indruk tikt het startrelais, verder gebeurt er niets. De motor heeft een jaar stilgestaan en daarvoor heeft de motor het gewoon gedaan. Het kan dus volgens mij geen groot probleem zijn.

Wij helpt mij op weg.....

Groeten Arjo

Accu nogmaals vervangen door een goede.

Om jezelf ervan te overtuigen dat het idd aan de accu ligt kun je eens uitproberen wat er gebeurd als je m met startkabels probeert te starten.
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad de startmotor... Deze zat vast, dus ik heb er een paar kleine tikjes op gegeven.
Nu is het starten en lopen, maar ik ga hem voor de zekerheid wel vervangen.

Bedankt voor de reacties👍🏾
 
Terug
Bovenaan Onderaan