Gilera gp800 stottert

16 jul 2015
1
0
Rijswijk
Goeiedag,
Ik heb een gilera gp 800 die soms een motor management lampje aangeeft maar dan ook weer uit gaat. Blijft niet constant branden, hoor soms ook bij stationair en weinig gas lichte plofjes van onverbrande benzine. Verder trektie goed door. Alleen bij de 200 km/h stottertie en houd die in. Heeft iemand enig idee?
 
Il denk dat o.a.je rollen beginnen te slijten en dan vanwege lager gewicht zit je op top tegen je toerenbegrenser aan te hikken. (lager rollen gewicht is hoger tpm.)... Waarom het lampje Brand weet ik niet en staat mogelijk los van het hikken op top snelheid.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Kan het bekende luchtfilter probleem zijn lees de forum van de gp800 door.
die word vies stuurt de boel naar je gasklephuis dus die ook vuil en gaat je lampjebranden.
Of injectie.
als rollen op zijn etc klopt inderdaad ook.
 
Kan het bekende luchtfilter probleem zijn lees de forum van de gp800 door.
die word vies stuurt de boel naar je gasklephuis dus die ook vuil en gaat je lampjebranden.
Of injectie.
als rollen op zijn etc klopt inderdaad ook.

Nou ik ben nieuw hier dus bij deze aangenaam Erwin
Dhr sossa, heb een hoop vragen hahha
Ben al jaren helemaal gek van de gp800
Voor al toen ik jouw gp1000 Zach wiss ik het zeker die
Moet ik er bij hebben naast mij ander schatjes hhah 😜
En dat heb ik dus ook gedaan heb een gp800 bouwjaar 2011 km 12000 gehaald
Zo ver ik je topic heb gelezen heb ik na mij en jouw weten een goeie aankoop gedaan
Maar nou komt het ik wil deze beest van een motorscooter compleet verbouwen
Met ander worden wil bij jouw in de buurt komen hahhah dus heb wat vraagjes als dat mag me eerst om te beginnen is wat komt alleenmaal kijken bij een dubbel uit laat lings en rechts
 
Terug
Bovenaan Onderaan