Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '( [afbeelding]
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Zelf geen breuken enz enz :?
 
Heb nog even een poging gewaagd. Het nummer kan ik niet veranderen. Het blijft op 0 staan
na het downloaden van servicemanual op internet heb ik gekeken wat de diagnose 62 betekend. Dit zou bij een 07 model betekenen het aantal keer dat er een fault is geconstateerd. En dus niet te temperatuur setting.

Verklaart misschien ook waarom hij op 0 blijft staan omdat de historie nu leeg is.

Tussen de andere diag staan alleen sensoren en kleppen die je kunt bedienen testen en of er fouten in zitten

Heb hem helaas niet thuis staan, maar het is een kwestie van de select en reset toets op het juiste moment indrukken hoor. Al spelend heb ik hem ooit ook een keer op die fahrenheit gezet.
 
Heb hem helaas niet thuis staan, maar het is een kwestie van de select en reset toets op het juiste moment indrukken hoor. Al spelend heb ik hem ooit ook een keer op die fahrenheit gezet.

Motoport is er 3 kwartier mee bezig geweest zonder succes helaas.
Er staat nergens in de service manual Hoe het zit, en kan op internet er verder niks over vinden.
 
Laatst bewerkt:
De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '( [afbeelding]


-O- -O- balen man! Sterkte met herstel!
 
De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '( [afbeelding]

Dat is minder, verder zelf geen schade?
 
Kak :X :X

Jij zelf in orde?

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Zelf geen breuken enz enz :?

-O- -O- balen man! Sterkte met herstel!

Dat is minder, verder zelf geen schade?

Nee gelukkig zelf alleen wat spierpijn, maar ik kan je niet vertellen hoe erg ik baal van mn motor, hij had net (150km geleden) een beurt gehad en liep echt weer supergoed.............
Maar ik vrees dat ie afgeschreven is........kroonplaat lag zelfs in 2en '( . Hij gaat als t meezit (lees: als de verzekering akkoord gaat) volgende week naar Termaat en dan komt de expert daar de schade opnemen, maar 1 ding is zeker, ik wordt er slechter van........ :N
 
IMG_4132-border_zpsvljvbflr.jpg
 
Nee gelukkig zelf alleen wat spierpijn, maar ik kan je niet vertellen hoe erg ik baal van mn motor, hij had net (150km geleden) een beurt gehad en liep echt weer supergoed.............
Maar ik vrees dat ie afgeschreven is........kroonplaat lag zelfs in 2en '( . Hij gaat als t meezit (lees: als de verzekering akkoord gaat) volgende week naar Termaat en dan komt de expert daar de schade opnemen, maar 1 ding is zeker, ik wordt er slechter van........ :N
Hoe dat? Fout van de koekblikker toch? Dagwaarde uitgekeerd en opnieuw shoppen? Blijft ruk daar niet van
 
Bonsoir,

Na jaren ga ik eindelijk een R1 - 2003 (met zijn lekkere kont) rijden, mag hem woensdag halen. Ik ga hem gelijk testen in Frankrijk vanaf komend weekend. Heeft er nog iemand een bagsterhoes voor dit model te leen, huur, koop?


lelijke crashfoto hierboven zeg.....sterkte!!!
 
De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '( [afbeelding]
das balen joh je fiets verkreukelen gelukkig heb je zelf geen grote schade
 
De mijne heeft dankzij een onoplettende automobilist wat ongewenste mods gekregen ;( ..........
Hij kwam vanaf de andere kant en sloeg af naar links en midden op de kruising ging ie twijfelen, met als gevolg dat toen ik aan t uitwijken was hij die kant juist opging.... '( [afbeelding]

Das mooi klote Koentje............ |(
Hopelijk krijg je van de verzekering nog wat centen terug om iets vers aan te schaffen. Hoewel de dagwaardes tegenwoordig nergens meer over gaan.
 
Hoe dat? Fout van de koekblikker toch? Dagwaarde uitgekeerd en opnieuw shoppen? Blijft ruk daar niet van

Ja fout van de koekblikker idd, hij gaat als t goed is vandaag naar Termaat in nijmegen en daar moet de expert dan heen komen. Vrees dat de dagwaarde om te janken is, want dat ik er altijd supergoed voor gezorgd heb is nu niet echt te zien.......
Ben vandeweek nog ff fotos wezen maken bij de berger waar ie nu staat, daar wordt je wel verdrietig van als je m er dan zo bij ziet staan. Al realiseer ik me dan wel des te meer dat ik zelf meteen al mn engeltjes voor dit jaar heb verbruikt.
Maar goed, ik wacht t allemaal af en als alles verzekeringstechnisch is afgerond, ga ik idd meteen voor n nieuwe shoppen :Y
 
Ik kan het me goed voorstellen dat het niet om aan te zien is.. Weet dat je er weinig aan hebt maar het voornaamste is dat je het zelf nog na kan vertellen!

Maar goed, positief blijven; straks lekker op zoek naar een nieuwe! *O*
 
Ja fout van de koekblikker idd, hij gaat als t goed is vandaag naar Termaat in nijmegen en daar moet de expert dan heen komen. Vrees dat de dagwaarde om te janken is, want dat ik er altijd supergoed voor gezorgd heb is nu niet echt te zien.......
Ben vandeweek nog ff fotos wezen maken bij de berger waar ie nu staat, daar wordt je wel verdrietig van als je m er dan zo bij ziet staan. Al realiseer ik me dan wel des te meer dat ik zelf meteen al mn engeltjes voor dit jaar heb verbruikt.
Maar goed, ik wacht t allemaal af en als alles verzekeringstechnisch is afgerond, ga ik idd meteen voor n nieuwe shoppen :Y

succes man! staat een mooie 2011 SP en 2012 50th anniversary op markplaats.. dus probeer die verkzekering leeg te trekken!


Afgelopen weekend een "cricuitdagje" gedaan in Lelystad (politie-circuit)... eerste sessie met de langzame groep gereden, Deze was te langzaam.. uiteindelijk kwamen we bij de snelle groep terecht.. (deze was weer net een tikkeltje te snel).. maar goed kon het 2 sessies redelijk bijhouden! totdat ik bij de 3de sessie een highsider maakte.. achterkant gleed weg, bij het uitkomen van een bocht. kreeg gelukkig weer grip! waardoor ik niet onderuit ben gegaan. daarna was het als een pussy rondjes rijden.. was het vertrouwen kwijt :-)

zal het filmpje een keer uploaden.. vriend van me reed voorop, met de camera op mij gericht. :-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan