Yamaha r6 start niet meer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Afghan071

MF'er
7 jun 2015
200
0
Noordwijk
Ik heb een eerdere topic gehad over me r6 die niet wou starten...maar afgelopen weken starte me motor toch weer goed tot 2 weken terug.... Me motor viel na 20/30 minuten rijden uit ! Ik maar steeds accu bijladen en steeds zelfde probleem.... Tot ik me sp ging meten en die gaf normaale waarde's aan en uit wanhopige poging had ik me tank los gemaakt en de stator eruit gehaald en die was aardig verkleurd tot donkerbruin kastanje achtig .... Ondertussen een ander stator gekocht en ook erop gemonteerd. Sinds ik de eerste keer mijn tank los heb gehaald en stator heb verwisseld en ook weer dicht wilt mijn motor niet meer fatsoenlijk starten, 9/10 start de motor niet maar als die start(bij choke aan meer kans op om tr starten) loopt de motorblok op 3 cilinders.... Ik heb uitlaatbochten gevoeld en me meest rechter cilinder word niet warm.. Ik dacht zelf aan de cilinderwand problemen van de r6 maar die hebben vaak voor symptonen die mijn motor niet echt heeft... Plus 9/10 cilindewanden gaan kapot aan de linkerkant als je op de motor zit. De motor werkte op 4'cillinders voordat ik eraan ging zitten en nu op 3 en tot die tijd heb ik er niet mee kunnen rijden en staat al 3 weken stil.
Ik ben dom en eigrnwijs en bla bla snap het maar het is gebeurd en hoop dat iemand me kan helpen ? Iemand die in de buurt van noordwijk aan zee woont en ff kan komen kijken helpen ? Betaal gewoon voor de hulp !

Groetjes afghan071
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan